7 maj 2015

Zdrowe Chipsy!

Witam was serdecznie w ten przed piątkowy dzionek! Wczoraj uczestniczyłam w bardzo przyjemnej wycieczce, dzisiaj luźniej, a od jutra już zaczynamy weekendzik - pięknie ♥

Dzisiaj zupełnie nowy post, jakiego jeszcze u mnie nie było - Gotowanie. Ale że jestem osobą, która lubi się rozwijać i poszerzać swoje horyzonty, tak też postanowiłam przenieść to na bloga. 
Chipsy to przekąska, którą lubi myślę, że każdy. Jedyny minus to to że zawierają dużo chemii, są często przesolone i ogólnie nie zdrowe. 
Dzisiaj chciałabym wam pokazać przepis jak samemu zrobić zdrowe chipsy!

Składniki :
Nie są to żadne specyficzne wymysły, a rzeczy, które każdy z was w domu posiada 

 Ziemniaki 
Przyprawy - Pieprz, sól, bazylia, oregano, papryka
Oliwa z Oliwek , lub olej

Sposób przygotowania : 
Ziemniaki obieramy ze skórki, myjemy osuszamy i kroimy na bardzo cieniutkie plasterki 


Wkładami plasterki do talerzyka z oliwą z oliwek, a następnie obtaczamy je w przyprawach 



Wykładamy blachę papierem i układamy plasterki tak, aby się ze sobą nie stykały. Pieczemy je w temp. 220 stopni około 10 minut. 
Kiedy już upieczemy całą partię zostawmy w piekarniku nasze chipsy aby wyschły i zrobiły się chrupiące 


Smacznego! ♥




Jak wam się podoba pierwszy post tego typu? :) 

Znajdziecie Mnie Tutaj : 
Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com

Poprzedni Post - Piżamowo! (Klik)

2 komentarze:

  1. Coś nowego , zawsze ciekawszego . :) Zdrowe cipsy? Czemu nie . Mam nadzieję , że wycieczka się udała :)

    http://goo-misek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post :* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)