10 maj 2015

Wiosennie!


Witam was bardzo serdecznie w tą piękną słoneczną Niedzielke! Dzisiaj mijają już dwa lata, od kiedy na youtube'ie odkryłam Zmianoholiczkę i tak oto postanowiłam założyć bloga! Musicie przyznać, że w ten weekend pogoda, była wyjątkowo udana. Temperatury +20, słoneczko - Nic tylko spacerować, lub leżeć pod drzewem! 
W takiej oto scenerii zostawiam wam dzisiaj i dam parę wskazówek jak spędzić błogo czas na świeżym powietrzu :) 




 Wygodny letni strój, czyli tak jak w moim przypadku legginsy, luźny tshirt i trampki i wasz outfit gotowy! Dzisiaj widzicie mnie w innej odsłonie, bo w kręconych włosach. Stwierdzam, że to dodaje świetnego, świeżego, wiosennego look'u! 



 Aby wypad na trawnik się udał, wystarczy, że weźmiecie ze sobą swoją ulubioną książkę, telefon ze swoją ulubioną muzyką i słuchawki. Polecam na ten czas wyłączyć internet, abyście mogli totalnie odciąć się od przyziemnych rzeczy. Świat się nie zawali, jeżeli przed godzinkę czy dwie nie sprawdzicie powiadomień - Believe me. 

A jak wy spędzacie czas w ten piękne wiosenne dni? :)

Znajdziecie Mnie Tutaj : 
Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com

Poprzedni Post - ZDROWE CHIPSY! (KLIK)
Poprzedni Wiosenny Post - SPRING MORNINGS (KLIK)

2 komentarze:

  1. Cześć! Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga! Dopiero zaczynam ale może Ci się spodobają moje zdjęcia :)
    Obserwujemy?
    http://girlgangmember.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)