4 maj 2015

Piżamowo!

Witam was w ten pierwszy majowy poniedziałek! Mam nadzieję, ze szkoła dzisiaj was nie wymęczyła i macie siły na następne dni tygodnia! Przede mną środowa wycieczka, na którą czekam, no bo teatr, a ja teatry wielbie .. ♥

 Zapewne każdy kto tak samo jak ja czeka na lato, czeka również na ten moment, kiedy z samego rana będziecie mogli wyjść na taras, czy też ogród z kubkiem kawy w piżamie!
Kocham w lecie ten moment, kiedy zaraz po przebudzeniu mogę wyjść na balkon w samej piżamie.
 Przyjemny z samego rana jest ten ciepły wiatr, który przyjemnie was owiewa. 
Taki wiaterek towarzyszył mi podczas właśnie tych zdjęć. 
Szkoda tylko że nie był to ciepły, słoneczny poranek, ale no.. Już niedługo! 
 W dzisiejszym poście widzicie mnie w moim ukochanym t-shirt'cie (?) do spania. 
Jest to męski tshirt w rozmiarze XL, który sięga mi za połowe ud i ma 3/4 rękawy. 
Kocham. 




Macie ulubione piżamki? Lubicie ciepłe poranki na tarasie? 

Znajdziecie Mnie Tutaj : 
Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com

Poprzedni Post Ulubieńcy Maja! (Klik)

5 komentarzy:

  1. Czekam na taki moment, tylko bez kawy, a z jakimś dobrym napojem. Nie przepadam za kawą :)
    Oczy i włosy masz niesamowite! :)

    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. taak uwielbiam takie poranki, śliczna jesteś! :*

    ❀pisanepasja.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam ciepłe poranki ale w łóżeczku! haha
    Ewentualnie na balkonie x A co do piżamki to nie, nie mam ulubionej
    Cudowne włosy masz!

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam moją ulubioną piżamkę :DD
    Zapraszam do mnie ;p
    http://nadziejanazycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jasne, że tak! biała puchata cieplutka♥

    ♥zapraszam, obserwuję i pozdrawiam♥
    alexa-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)