16 maj 2015

Bransoletki!


Witam was bardzo serdecznie w ten sobotni dzionek! 
W dzisiejszym poście pokażę wam moje ulubione bransoletki, które noszę ostatnimi czasy bardzo często, a także bransoletki, które są bardzo praktyczne i dzięki nim wasza stylizacja może nabrać  charakteru! 

 ♥Czarno-biała
Pasuje idealnie jeżeli zakładacie zwykły biały tshirt i do tego, np. czarny sweterek.
Sprawdzi się też świetnie w eleganckich stylizacjach!

 ♥Delikatna, srebrna
Pasuje zarówno do tshirta, jak i do koszuli, czy sukienki. Delikatna, która nie rzuca się w oczy i nadaje wszystkiemu subtelny, delikatny charakter.

 ♥Czerwona - Jednolity, mocny kolor 
Moja ostatnia ulubienica, czyli bransoletka w jednolitym, mocnym kolorze. Świetnie dodaje świeżości do stonowanych stylizacji. Ubieracie się w jasne stonowane kolory? Dodajcie do tego bransoletkę w mocnym kolorze, a całość nabierze świetnego wyglądu!


 ♥Łańcuch 
Kiedyś miałam na jej punkcie obsesję i zakładałam bez mała codziennie!
Takie oto łańcuchy, szczególnie właśnie w złotych kolorach, dodają do stylizacji mocnego charakteru. Szczególnie podobają mi się połączone z czarnymi stylizacjami.


 ♥Czarna, ze złotym akcentem 
Bransoletka, która lubię nie tylko ze względu na to, że świetnie wygląda i dodaje elegancji do stylizacji, ale dostałam ją od mojej UBS :')
 ♥ Rzemyczek 
Ta bransoletka, kojarzy mi się w szczególności z wakacjami. Niestety po wakacjach zerwała się i jeszcze nie została naprawiona, więc muszę to poczynić.
Takie rzemyczkowe bransoletki pasują głównie do codziennych stylizacji.

Luźne 
Zestaw, którymi ostatnimi czasy noszę najczęściej, czyli gumowa bransoletka - z płyty Kwiatkowskiego oraz zwykła rzemyczkowa czarna.
Na codzień pasuje do wszystkiego i ze względu na to, że są czarne z niczym się nie gryzie!

I na końcu coś z mojej '' wish list '', czyli koralikowe bransoletki, które bardzo mi się podobają i aktualnie takich poszukuję! 

A wy lubicie nosić bransoletki? 

Znajdziecie Mnie Tutaj : 
Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com

Poprzedni Post - WIOSENNIE! (KLIK)

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładna ta delikatna, srebrna bransoletka :)
    http://mliony-mysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie piekne:)
    + zapraszam do siebie, komentarz mile widziany!! :) ❀ Mój blog, kliknij ❀

    OdpowiedzUsuń
  3. beautiful post :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne bransoletki! Ja ostatnio wcale nie noszę biżuterii, haha :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne bransoletki,ja ostatnio nie noszę jakoś biżuterii,nie wiem dlaczego haha

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)