4 kwi 2015

Wymarzone Tatuaże!

Witam was w tą słoneczną sobotę! Mam nadzieję, że te święta też wam się dobrze zaczęły - tak jak mi :) 
Nie przedłużając, chciałabym wam dzisiaj pokazać tatuaże, które strasznie mi się podobają i chętnie bym je odwzorowała na własnej skórze. Oczywiście z czasem, tych tatuaży przybywa. Mam nadzieję, że kiedyś będę tu mogła napisać posta, gdzie pokaże wam mój pierwszy tatuaż. A teraz zapraszam do oglądania tatuaży! 
♥Łapka, która symbolizuje Ed'a. Chciałabym ten tatuaż zboku nadgarstka, na tej takiej kosteczce - Wiecie o co chodzi :) 
♥Cudzysłów. Na nadgarstku. 

♥SMCL - Smile More Cry Less.  



Jedyne co bym tu zmieniła to czcionka :) 

♥Friday?





Ten tatuaż, to tatuaż, który chciałabym zrobić sobie z kimś - If u know what I mean ;) 


A WY CHCIELIBYŚCIE MIEĆ JAKIEŚ TATUAŻE? :) 

Znajdziecie Mnie Tutaj : 
Snapchat - natalia0122
Poczta - natalia.boryn@gmail.com 

Poprzedni Post ULUBIEŃCY (KLIK)






4 komentarze:

  1. Na pewno w przyszłosci jakiś tatułaż zrobię, może mały ale jakiś na pewno
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chciałabym zrobić tatuaż... ale strasznie boję się igieł :) wzór zostanie moją słodką tajemnicą do dnia kiedy się na niego w końcu zdecyduję :)
    pozdrowienia i Wesołych Świąt :)

    http://mitt-nye-liv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje! Mi się podobają takie bardzo delikatne :3

    Zajrzysz?
    Jully-Blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chciałabym wytatułować sobie jakiś krótki cytat na nadgarstku♥

    Zapraszam♥Obserwuję♥Pozdrawiam
    ♥alexa-moments.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)