1 kwi 2015

Ulubieńcy Lutego i Marca!

Hej hej hellou 
Witam was w kolejnym miesiącu! Mam nadzieję, że ostatnie dwa miesiące były dla was udanymi miesiącami :) Dzisiaj mija już rok od pierwszego coveru a za parę dni będziemy obchodzili urodziny Pattie - mamy Justina. 
Już dzisiaj możemy obejrzeć Bieber Roast! Dzisiaj także rozpoczynam - jak pewnie większość z was - Przerwę świąteczną! 
A teraz już nie przedłużając, zapraszam was na post z ulubieńcami lutego oraz marca! 

♥Filmy 
Ostatnio robiłam aktualizację biblioteczki filmowej i tu znajdziecie wszystkie filmy - KLIK.
Ale jeden film nie załapał się już do aktualizacji. 
Film obejrzałam ze względu na Maćka Musiała, którego uwielbiam, ale niestety w filmie nie ma go za dużo. 
Film opowiada o historii kobiety i dwóch mężczyzn. Mimo iż jest to polska komedia romantyczna, nie jest aż taka zła. 
Jeżeli szukacie jakiegoś lekkiego filmu, przy którym możecie się trochę pośmiać to polecam. 
7/10 

♥Piosenki

♥Filmiki na yt 


♥Napój
Słodki, z kawałkami aloesa, orzeźwiający i po prostu pyszny! 

♥Kosmetyki 
Kosmetyki do demakijażu, czyli coś z czymś miałam problem. Bo jak nie zatłusty, to nie domywa, to jakaś inna wada. Do tych nie mogę się doczepić, no może jedynie do tego do twarzy, gdyż nie domywa jeszcze tak jakbym chciała, ale i tak później myję twarz, więc jest całkiem okej. 
Pierwszy Kosmetyk to Nawilżający Preparat do demakijażu Brzoskwinia i Kwiat Bawełny. Oprócz tego co wspomniałam wyżej, preparat nie wysusza skóry i pięknie pachnie. 
Drugi kosmetyk to Preparat do oczu z odżywką, którym jestem zachwycona! Perfekcyjnie zmywa makijaż oczu, odżywia rzęsy i jest bardzo przyjemny w użyciu. 
Zalotka to nie kosmetyk, ale postanowiłam to tu umieścić. 
Myślę, że urządzenie którego żadnej z nas nie trzeba przedstawiać. Polecam. 
Tusz do rzęs, który widzicie na zdjęciu powyżej to tusz super extend. Nie kruszy się, utrzymuje się na rzęsach przez cały dzień i oczywiście - wydłuża rzęsy. Po użyciu tuszu rzęsy wyglądają naturalnie i nie ma efektu sztucznych rzęs, więc jeżeli szukacie czegoś co nada waszym rzęsą naturalnego wyglądu - polecam. 
Oczyszczający krem do twarzy drzewo herbaciane i ogórek. Co prawda jakichś dużych zmian oczyszczających nie zauważyłam, ale na pewno świetnie nawilża skórę i ma piękny zapach. Idealny pod makijaż. Nie jest tłusty i łatwo wtapia się w skórę. 

♥Zakupy 
Płyta Kuby i Piotrka, co zaliczam również do wydarzenia minionych miesięcy, Chłopakom kibicowałam i czekałam na płytę od mega dawna. I moment w którym dostałam ją w łapki - nie do opisania. 
Polecam, polecam, polecam. 
Książka do której zabrałam się wczoraj i spodobała mi się już od pierwszego rozdziału. Mam nadzieję, że będzie tak dobra do końca. 
Maska do włosów i żel do twarzy, o którym pewnie powiem po teście. 

♥Wydarzenie Miesiąca
Spotkanie Piotrka ♥
Celebrity Splash z udziałem Saszan, czyli oczywiście dawka stresu i strachu. 
Koncert Eda w Polsce! :')
Koncert Lemon'a ♥ :')

A JACY BYLI WASI ULUBIEŃCY MIESIĄCA? 

Znajdziecie mnie tutaj : 
Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com 



2 komentarze:

  1. Fajni ulubieńcy :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super ulubieńcy, fajne wydarzenia. Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)