13 kwi 2015

Spring Mornings

Witam was po tym słonecznym i niezwykle udanym pod względem pogody poranku! 
Zawsze w każdej porze roku, staram się znaleźć porę dnia, która jest moją ulubioną i na którą czekam z utęsknieniem i o tym wam dzisiaj opowiem! :)
Moją ulubioną porą dnia wiosną jest poranek! 
Dlatego też zawsze w marcu przestawiam łózko tak, abym mogła już z rana zostać przywitana przez promienie słoneczne, na które tak bardzo czekałam przez ostatnie miesiące! 
Zostać obudzonym przez promienie słoneczne to jeden z najprzyjemniejszych sposobów pobudki! 
Oczywiście tylko wiosną, kiedy promienie są przyjemne, latem podchodzę do tego trochę inaczej ;) 
Jeżeli chodzi o wstawanie wiosną to nie mam problemu żeby wstać wcześnie rano, bo to wręcz przyjemność! :) 
Obudzić się i zobaczyć temperaturę 11 stopni o 8 rano? Idealnie! 
Wreszcie zamiast -11, +11. Pięknie. 
Przez weekend były u mnie temperatury, które przekraczały 20 stopni, więc już na prawdę czuję że nadeszła wiosna i mam nadzieję, że taka temperatura będzie się już utrzymywać, przez długi czas! 

A JAKA POGODA U WAS? 
TEŻ LUBICIE WIOSENNE PORANKI? 

Znajdziecie Mnie Tutaj : 
TUMBLR/INSTAGRAM/TWITTER
Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com 

Poprzedni Post -  Podróże (KLIK)

25 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam wiosenne poranki. Promienie słońca wystarczają, aby zacząć pozytywnie dzień *.*

    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia! ♥ Blog jest świetny i na pewno zajrzę tu jeszcze nie
    jeden raz! :)

    Klikniesz w linki z najnowszego postu? - z góry dziękuję ♥
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. super post :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)
    Będzie mi bardzo miło, jeśli zaobserwujesz :))

    OdpowiedzUsuń
  4. jak pozytywnie :)
    też uwielbiamy słoneczne poranki
    ps: twój kursor hahah :*
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosenne poranki są najlepsze <3
    Tym bardziej kiedy na noc zostawi się otwarte okno, a rano w całym domu pachnie wiosną :)

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja jeszcze nie miałam okazji spać przy otwartym oknie, ale już się nie mogę doczekać! :)

      Usuń
  6. Mega post
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Mój Blog - klik!-Zapraszam Nowy Post
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! :D
    Też uwielbiam wiosenne poranki! ♥

    Poklikasz w linki w najnowszym poście?
    Pozdrawiam✿
    ♥Mój blog-kliknij♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię wiosnę , zwłaszcza poranki : ) . Pozdrawiam !

    + Obserwujemy ? , jeśli tak , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także uwielbiam wiosenne poranki♥♥

    Zapraszam, nowy post!
    Jully-Blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również uwielbiam wiosenne poranki!
    U mnie ładna pogoda zaczęła się wtedy kiedy ja zachorowałam ;-;

    zdaniem-oliwii.blogspot.com ← zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie troszkę pochmurno :)
    Świetnego masz bloga! Piękny desing :) :)
    Co powiesz na wspólną obserwację na blogu?
    Zacznij i mnie poinformuj! :*
    Ps. 10 % zniżki na zakupy w sklepie born pretty store : AMET10

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie też podobna pogoda choć czasami wieje i jest pochmurno ale lubie wiosne bo nie jestem taka zmeczona ; )

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo optymistyczny post! U mnie raz słoneczko, a raz pochmurnie :)

    Malowane Różą- klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. wiosenne poranki są strasznie przyjemne! jednak teraz coś z tą pogodą nie tak, jak powinno. raz pada, a raz 20* stopni :c

    Obserwujemy?
    Zapraszam: nusiiak.blogspot.com KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie pogoda zmienia się co chwilę, pada a za chwile słońce. Zazdroszczę, że u Ciebie tak ciepło :)!
    Zapraszam na nowy post: http://ania-sowka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie pogoda jest dość zmienna, przez co teraz jestem chora. Mimo to, ja również uwielbiam wiosenne poranki :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie sloneczka nie ma:(

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia na tle bloga,u mnie jak na razie brzydka pogoda ;/
    MÓJ BLOG-klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę ci że nie masz problemu ze wstawaniem bo ja tak :")
    agness-blog.blogspot.com
    Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, a ja zrobie to samo :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi jest ciężko wstać nawet jak widzę słońce i jest +11 :(

    uyumilku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia ;3
    Też chciałabym tak wstawać rano XD
    Co powiesz na obs/obs? ;)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)