7 kwi 2015

Podróże!

Witam was w ten wtorkowy dzionek! Mam nadzieję, że święta mieliście udane. Jedyne co mi się nie podobało, to pogoda - śnieg, zimno, a przecież mamy wiosnę! 
Już jutro idę znów do szkoły, jak pewnie większość z was. 
W dzisiejszym poście, pragnę opowiedzieć wam o podróżach, ale tym razem po Polsce! 
Całkiem niedawno, był post o podróżach po całym świecie - KLIK. A dzisiaj o Polsce i o tym czemu lubię podróżować! 
O tym, że podróże kształcą nie trzeba chyba nikogo przekonywać. 
Pociągiem, autobusem, metrem, tramwajem - nieważne. Sam efekt podróży z miejsca w miejsce, czekania aż wysiądzie się na tym oczekiwanym miejscu - Niesamowity. 
Jeżeli jeszcze do tego wszystkiego dorzucimy fajną ekipę, to wypad na 100% będzie udany. 
A które miasta w Polsce chciałabym odwiedzić najbardziej, lub które są moimi ulubionymi i chciałabym wpaść jeszcze raz? 
♥Wrocław 
♥Kielce 
♥Poznań 
♥Toruń 
♥Kraków 
♥Gdańsk
♥Sopot
♥Zakopane 
♥Gorzów 
♥Warszawa 
♥Elbląg
Mam nadzieję, że w wakacje będę miała możliwość odwiedzenia tych miast, z moimi przyjaciółmi - bo takie wypady lubię najbardziej. 
Kiedy sami musicie zadbać o bilet, to gdzie pójdziecie, co zjecie, o której wrócicie - Wszystko jest w waszych rękach i to jest świetne. 

A CO WY SĄDZICIE O PODRÓŻACH? 

Znajdziecie Mnie Tutaj : 
Snapchat : natalia0122
poczta : natalia.boryn@gmail.com

Poprzedni Post - Tatuaże ( KLIK)



6 komentarzy:

  1. Wrocław to piękne miasto, bardzo mi się tam podobało :) Zakopanem też bardzo lubię.

    ♥Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  2. też kocham podróżować :D
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  3. Podróże to cudowna rzecz ! Byłam w Warszawie, a w tym roku odwiedzę na pewno Sandomierz i Kraków :)

    Zapraszam - wanessa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wyobrażam sobie życia bez podróży :p z miast które wymieniłaś byłam tylko w dwóch ;) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam podróżować, to jedna z moich największych pasji.
    Jednak ciągnie mnie do tych dalszych krajów, bardziej odległych...sama nie wiem czemu :D
    świetny post!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś nie przepadam za podrózowaniem , że w sensie ' muszę pojechać tu , tam ' zdarza mi się gdzieś jechać , lbie podziwiać i zwiedzać inne miejsca , ale to nie jest jakiś mus .

    http://Fidanzataa.blogspot.com <----- zaobserwujesz ? Tak ładnie prooszę ^^

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)