16 kwi 2015

Can't wait for summer!

Witam was w ten prawie kończący tydzień dzień! Ten tydzień jak i pozostałe tygodnie był męczący i już coraz bardziej nie mogę doczekać się wakacji, mimo to przede mną jeszcze duuużo pracy.
Cross your fingers plz.
Wczoraj mijały już dwa lata od pierwszego telefonu Igora Pilewicza do Kwiatkowskiego.. a gdyby nie to, chłopak dalej bawiłby się w hity hiciorki, więc dziena Pilewicz!
Również wczoraj obchodziłam już rocznicę bycia Słoneczkiem Pniewskiego! ♥
W dzisiejszym poście porozmawiamy sobie, dlaczego tak bardzo tęskno mi za wakacjami!
 ♥Kąpiele w basenie 
W wakacje potrafiłam spędzić bez mała całe dnie w basenie! Strasznie tęskno mi za tym, żeby już popływać w zimnej, ciepłej, gorącej wodzie!

 ♥Śniadania, Obiady, Kolacje na świeżym powietrzu 
Pod parasolem, na tarasie, na trawie, na świeżym powietrzu - najlepiej :) 


♥Błogie lenistwo
 Leżenie pół dnia na trawie, pod parasolem, czy drzewem, czytając waszą ulubioną książkę..
mmm

♥Opalanie
Zdecydowanie brakuje mi witaminy D i ciemiejszego koloru na mojej skórze. Lubię ten moment kiedy wakacje się kończą, a moja wymęczona słońcem skóra może wreszcie odpocząć, ale myślę, że ten moment już mija i z wielką chęcią poleżałabym teraz na słońcu, opalając się na ciemny brąz! 

 ♥ Popołudniowe wypady 
Tu mam nadzieję, że napiszę kiedyś o tym osobnego posta :)

♥Ciepłe wieczory 
Spędzone w leżeniu w basenie, przy ognisku, czy na tarasie w kocyku i tak są najlepsze i czekam na nie z utęsknieniem. 

Mimo iż już tęskno za wakacjami, to jeszcze nacieszmy się Wiosennymi Porankami i tymi ciepłymi wiosennymi dzionkami! ach ♥

WY TEŻ JUŻ TĘSKNICIE ZA WAKACJAMI? 

Znajdziecie Mnie Tutaj : 
Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com 

Poprzedni Post -WIOSENNE PORANKI ( KLIK)



10 komentarzy:

  1. Uwielbiam posiłki na świeżym powietrzu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudowny post aż poczułam ten klimat! :)
    obserwuje i zapraszam!

    poklikasz w ostatnio dodanym poscie? to dla mnie bardzo ważne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega post
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Mój Blog - klik!-Zapraszam Nowy Post
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze tylko 70 dni i znowu wakacje! :D
    Damy radę! :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. oj, bardzo chciałabym mieć już te wakacje! :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny post, tak w ogóle to bardzo podoba mi się design i sposób w jaki piszesz posty. Będę zaglądać tu częściej! ♥

    Skomentujesz post u mnie? :)
    TUTAJ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo tęsknię za wakacjami :)
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)