16 mar 2015

Study Tips! :)

Hejeczka 
Witam was w ten cieplutki i słoneczny poniedziałek! Nie wiem jak wy, ale ja przy takiej pogodzie czuję się maksymalnie zmobilizowana i chętna do progresu na wysokich obrotach! 
W sobotę miałam okazje uczestniczyć na koncercie LemON'a - co wie każdy, kto ma mnie na snapie :) (natalia0122 - tak tylko przypominam). Powiem o tym coś więcej w ulubieńcach miesiąca, a teraz przejdźmy już do tematu posta. 
Post nazywa się '' Study Tips'' i jest to raczej hasło popularne jakieś pór roku temu, gdy zaczyna się szkoła, ale teraz zaczyna się drugie półrocze i myślę że warto przypomnieć sobie takie podstawowe porady odnośnie nauki.
No to let's go! :) 
1. Wygodny Ubiór 
 Pierwsza i moim zdaniem jedna z ważniejszych rzeczy kiedy zabieramy się za lekcje. Gdy idziecie spać, zakładacie wygodne rzeczy, aby się wyspać. Dlaczego więc uczyć się w obcisłych jeansach i koszuli? Dresy, za szeroki t-shirt i ciepły kocyk pod którym możecie leżeć i się uczyć. Brzmi przyjemnie nieprawdaż? 
2. Wyłączenie przeszkadzajek 
Telefon, tablet, laptop, komputer, kiedy zaczynacie się uczyć - znikają. Wiadomo, że kiedy odrabiacie lekcje, musicie coś napisać, czy pozyskać informacje to internet jest wam jak najbardziej potrzebny. Powiem tak, ja mam internetowe przeszkadzajki włączone do momentu kiedy nie odrobię wszystkich lekcji pisemnych. Potem wszystko wyłączam i idę się uczyć. 
3. Zbierzcie materiały pomocne
 Repetytoria, zeszyt, zakreślacze, miejcie to wszystko pod ręką, bo na pewno wam się to przyda. 
4. Miejcie energię 
 Kiedy siadacie do lekcji nie możecie być jak zombiaki. Zróbcie sobie przed krótką drzemkę, czy wypijcie filiżankę kawy. Musicie mieć energię, bo inaczej nie przyswoicie dużo informacji. 
5. Weźcie przekąski 
 Czekolada, ciacha, owoce, słonecznik, orzeszki, czy słone paluszki weźcie ze sobą. Nie możecie być głodni. 
6. Weźcie wodę
 Zwykłą wodę. Nie jakiś gazowany napój, po prostu wodę. 
7. Weźcie książki do nauki :) 
 To ta jedna z oczywistych rzeczy haha. Zeszykujcie sobie wszystkie książki z których musicie się nauczyć i przejrzyjcie ile macie materiału na jutro, po czym przejrzyjcie od czego zacząć. 
Ja zawsze zaczynam od tego, czego mam najmniej, żeby potem zająć się tymi trudniejszymi rzeczami i nie martwić się, że coś mam jeszcze nie zrobione.
8. Włączcie ulubioną muzykę
Ja lubię się uczyć, przy muzyce energicznej, pobudzającej. Wy możecie przy odgłosach przyrody, muzyce poważnej, akustykach itp. Wypróbujcie przy jakiej muzyce najlepiej przyswajacie informację! 

A JAKIE SĄ WASZE STUDY TIPS? 

Znajdziecie mnie tutaj : 
Snapchat : natalia0122
Poczta: natalia.boryn@gmail.com

4 komentarze:

  1. hehe, bardzo fajny pomysł na posta! kiedyś u ciebie byłam i zapomniałam o twoim blogu! i nagle bum jestem! :D
    http://martha33.blogspot.com/ zapraszam do siebie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo jak miło ♥ Zapraszam częściej! :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne porady, idealne na ten czas :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)