22 mar 2015

Change your life! :)

Hejeczka 
 
Witam was w tą słoneczną, ale zimną niedzielkę! Przez ten tydzień, czyli zupełnie bezprogresowy tydzień, ze względu na chorobę, miałam czas, aby pomyśleć co doprowadziło mnie do punktu w życiu w którym jestem teraz. 
Poglądy, zachowania, to bierze się z jakichś doświadczeń, czy zmiany postrzegania życia. 
W dzisiejszym poście powiem o rzeczach, dzięki czemu moje życie zdecydowanie się zmieniło! :) 

Pozytywne Nastawienie 
1 ze sprawdzianu? Poprawie 
Zawaliłam jakąś sprawę? Sprawię, że będzie dobrze
Zły dzień? Jutro będzie lepiej 

Mniej smutku - więcej radości 
Wiadomka, że każdy z nas ma gorsze i lepsze dni. Aby być szczęśliwym i mieć przewagę lepszych dni, trzeba tylko tego chcieć. Więc nie przestajcie się uśmiechać, nawet jak jest ciężko. Myślcie pozytywnie! :)  


 Ćwiczenie 
Nie tylko dbamy o swoje zdrowie, ale pomagamy swojej psychice. Stajemy się silniejsi, wytrwalsi i nie poddajemy się. Bo kiedy czujecie, że nie dajecie już rady - zróbcie jeszcze parę. 
Zapisać, zapamiętać. 

Ciężka Praca 
Bez pracy, bez ciężkiej pracy nic nie osiągniemy. Pracujmy tak długo, tak ciężko, aż zobaczymy efekty. Mogą być widoczne po tygodniu, miesiącu, czy pięciu latach, ale nie możemy się poddawać i pracować dalej - do efektu :) 


Kochaj to co Cię otacza 
 Bo jutro tego wszystkiego może już nie być. 
Mam ciepły dom, bieżącą wode w kranie, rodziców, przyjaciół. I kocham to co mam. 
Kiedy nauczycie się kochać to co was otacza, takim jakim jest, będziecie o 100% szczęśliwsi! 

Nie przejmuj się opinią innych 
Ooo to jest akurat coś co dotyczy nas wszystkich najbardziej - tak mi się wydaje. 
W tym nie pójdę, tego nie zrobię, z tym nie porozmawiam - NO BO CO POMYŚLĄ INNI? 
Ale pamiętaj, że ludzie zawsze będą gadać, a to jest twoje życie i nikt za ciebie nie umrze. 
Róbcie tak, żeby pod koniec swojego życia niczego nie żałować. 
Lepiej jest ponieść porażkę, niż nigdy nie spróbować i potem żałować. 
Believe me. 



Dreams DO come true 
Marzenia się nie spełniają. Marzenia się spełnia. 
I tyle w temacie. 



A JAKIE JEST WASZE NASTAWIENIE DO ŻYCIA? 

Znajdziecie mnie tutaj : 
Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com 

3 komentarze:

  1. Mam dokładnie takie samo nastawienie jak ty! Po co marnować życie na jakieś większe smutki. Życie jest tylko jedno :D
    Śliczne zdjęcia :)

    http://oleksandry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia
    .
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs? ( robie też design blogów,wiec jakbys chciala to pisz u mnie w komentarzach :*)
    Jak tak pisz u mnie w komenatrzu
    ✿http://sandraa-suusan.blogspot.com/✿- kliik!

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)