11 mar 2015

Biblioteczka Filmowa! - Część 3

Środa,środa
Witam was w środku tygodnia! Ostatnie dwa dni, które były dość progresowe i słoneczne zaliczam do wyjątkowo udanych. Dzisiejsza pogoda mimo iż nie nastraja do progresu, to no cóż progres musi być. Już jutro będziemy obchodzili 28 urodziny, świetnego projektanta - Dawida Wolińskiego, a już w tą sobotę będziemy mogli podziwiać Saszan w celebrity splash!
W dzisiejszym poście przedstawię już 3 część mojej Biblioteczki Filmowej! 
1 część - klik 2 część - klik
Zaczniemy od polskiej komedii - Wkręceni. Jest to już dość stary film, ale ja zainteresowałam się nim dopiero, gdy do kin weszło Wkręceni 2. 2 części jeszcze nie miałam okazji obejrzeć, ale 1 jest - co tu dużo mówić - świetne. Mimo iż nie przepadam za polskimi filmami, a już w szczególności komediami ta przypadła mi do gustu - No i oczywiście w filmie jest świetna obsada! 
Jeżeli ktoś nie wie o co chodzi to po prostu trójka przyjaciół jedzie się zabawić na weekend, po czym nagle zostają bizmesmenami. 
Idealna komedia na jakiś ponury deszczowy wieczór - tak jak dzisiaj. 
Kolejny polski film, tym razem biograficzny - Bogowie. Film o którym chyba słyszał każdy, ale nie każdy widział. Film na którym w kinie byłam dwa razy w domu obejrzałam już jakieś 3. Kolejny raz jestem zaskoczona tym, że Polacy potrafią zrobić tak dobry film. 
Film opowiada o przeszczepie serca i o życiu profesora Religi, który to dokonał pierwszego udanego przeszczepu serca. 
Polecam, polecam, polecam. 
Osoba, która romantyków nie lubi, poleca romantyk - Dla Ciebie Wszystko. Film obejrzałam na prawdę przypadkiem. Szukałam jakiegoś dramatu, obejrzałam triler i stwierdziłam, że ten film może okazać się ciekawym - i taki był. 
Film opowiada historię dwojga zakochanych ludzi, którzy przez 20 lat się nie widzieli. Co dalej to już musicie sprawdzić sami.
Jeżeli tak jak ja nie przepadacie za romantykami, to mam nadzieję, że ten film zmieni wasze nastawienie do tego gatunku filmów! 
Perfekcyjny na takie typowe damskie spotkanka. 
Film typowo w moim guście - Everly. Jest krew, są flaki i jest akcja. Poza tym w filmie gra, świetna aktorka - Salma Hayek, którą to mogliśmy podziwiać m.in. w filmie ,, Duże dzieci''. 
Powiem wprost, jeżeli nie lubicie widoku krwi, to zdecydowanie film nie dla was. 
Jeżeli natomiast wam to nie przeszkadza i lubicie dobrą akcje - polecam. 
Może nie będę za dużo pisać o fabule, ale powiem wam, że jest to pierwszy film, który oglądałam, który jest nakręcony w jednym pomieszczeniu. Tak, cała akcja się dzieje w jednym budynku, w jednym pokoju. 
Film raczej nie odpręża i raczej nie nadaje się na damskie wieczory - no chyba, że wszystkie jesteście fankami akcji. Polecam natomiast jeżeli właśnie chcecie coś trzymającego w napięciu. 
Najpopularniejszy ostatnio film - 50 twarzy Greya. Opinie na temat tego filmu, są przeróżne. Ja sama po wyjściu z kina też nie byłam zadowolona, ale po jakimś czasie, stwierdzam, że film nie jest aż taki zły. Na pytanie czy obejrzałabym go jeszcze raz, mogę odpowiedzieć, że tak. 
Myślę, że fabuły nie trzeba nikomu przedstawiać :) 
Tak więc, również polecam na jakieś babskie posiadówki, czy na jakiś odprężający wieczór! 
Film, który polecam z całego serducha - Bóg nie umarł. Jest to film, który obejrzałam już dwa raz i za każdym razem poruszył mnie tak samo. 
Film opowiada historie kilku ludzi różnej wiary, jak i ateistów. Nie da się tego opowiedzieć - to trzeba zobaczyć. 
Jeden z najlepszych filmów religijnych, jakie widziałam kiedykolwiek. Nakręcony jest w sposób młodzieżowy, a do tego przekazuje bardzo ważną wartość, jaką jest nasza wiara. 
W dodatku - do dziewczyn - w filmie możemy podziwiać takie ciacherko jak Shane Harper, którego kiedyś mogliśmy podziwiać w disneyowskich produkcjach - Powodzenia Charlie! :) 

Oglądaliście te filmy? 

Znajdziecie mnie tutaj : 
Snap : natalia0122
poczta : natalia.boryn@gmail.com


4 komentarze:

  1. "Bogowie" muszę obejrzeć, to musi być świetny film :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na filmie "Bogowie" miałam być w kinie, jednak wypadło coś innego. Świetne filmy ;)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny blog ! zapraszam do siebie : otherbae1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)