1 lut 2015

Ulubieńcy Stycznia!

Witam,Witam

Witam was w następnym miesiącu 2015 roku - Lutym. Wczoraj obchodziliśmy drugą rocznicę ogłoszenia koncertu Justina w polsce! :). Dziś obchodzimy już 21 urodziny Harrego Styles'a i 15 urodziny mojego przyjaciela - Najlepszego Krystian ♥ W dzisiejszym poście pokażę wam co było moim ulubieńcem zeszłego miesiąca :) 

♥Filmy
Dom na końcu ulicy. 
Jest to film opowiadający o psychopacie i dziewczynie, która odkrywa jego sekret - tyle mogę zdradzić. 
Film wciągający i są momenty gdzie można podskoczyć. Nieprzewidywalny i jeden z lepszych jakie oglądałam. 
10/10
Klątwa Jassabelle
Niby Horror - dla mnie komedia. Nie było ani jednej akcji, która by była straszna i sam film w sobie jest beznadziejny. Czasami fajne akcje, więc
2/10
Bóg nie umarł
Film religijny, ale bardzo przyjemny i wartościowy. Podobał mi się tak bardzo, że obejrzałam go dwa razy. Polecam z całego serca. 
10/10
Wkręceni 
Przed tym filmem, byłam na prawdę wrogo nastawiona do polskich komedii. Ale będąc w kinie zobaczyłam zwiastun Wkręceni 2 i miałam ochote iść na to, ale stwierdziłam że najpierw obejrzę Wkręceni. Komedia okazała się super i na prawdę dobrze zrobiona jak na polską komedię. No i grają tu moi ulubieni polscy aktorzy! 
7/10
Miasto 44 
Słyszałam o tym filmie same najgorsze opinie, no ale postanowiłam przekonać się na własnej skórze. Strata czasu. Film jest zbezczeszczeniem Powstania Warszawskiego. Wszystko jest podkoloryzowane, przerysowane i wyszła z tego całkiem niezła bajka.  Jedyne co mi się tu podoba to latające mięso, które jest super bajerancko pokazane. 
3/10
Whiplash
Od kiedy zobaczyłam zwiastun w kinie, wiedziałam że muszę to obejrzeć. To zdecydowanie są moje klimaty. Film jest niesamowitym motywatorem. 
Opowiada o chłopaku, który pragnie dostać się do orkiestry jazzowej - To trzeba przeżyć. 
Jest napięcie, motywacja i mój motorek życiowy - muzyka. 
10/10

♥Piosenki 



♥Artysta
Kolejna nowa rubryka, w której będę wymieniała artystów, których najczęściej słuchałam! :) 
Rihanna - Loud 
Selena Gomez - Stars Dance

 ♥Filmik na yt



♥Kosmetyki 
Korektor w sztyfcie ''Idealna cera''
Mogę szczerze powiedzieć, że jest to jeden z lepszych korektorów jakie kiedykolwiek posiadałam. Idealnie wpasowuje się w skórę, idealnie maskuje i świetnie się do rozprowadza. 
Eye liner - glimmerstick flick
Po pierwszym użyciu, wcale, a wcale nie byłam do niego przekonana, ale teraz zakochałam się w nim. Co prawda, mam czasami problemy ze zmyciem, ale to świadczy o tym, że jest na prawdę trwały. 

A JACY BYLI WASI ULUBIEŃCY LUTEGO? 

Zapraszam : 
Snap : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com 

1 komentarz:

Podziel się swoją opinią :)