20 lut 2015

START LIVING!

Witam 
Witam was w ten piątkowy wieczór! Właśnie minął mi pierwszy - dość pracowity - tydzień po feriach! Dzisiaj obchodzimy już 27 urodziny mojej idoli - Rihanny ♥
W dzisiejszym poście opowiem trochę o takim zaczęciu życia - zapraszam :) 
''It's time to start living''
 Wiecie co to znaczy być żywym, ale nie żyć? Myślę, że wiele z was ciągle wie jakie to uczucie. 
Ludzie popadają w monotonie, krytykują innych, przejmują się co sobie ludzie pomyślą. Nie żyją. 
Wiele razy patrząc na różne gwiazdy, sąsiadów, itp. myślimy : '' temu to się żyje'', ''też bym tak chciał''. 
Pamiętajcie, że każdy z nas ma tyle samo godzin i tyle samo minut, aby osiągnąć to co chcemy. Nie możemy mówić sobie, że nie mamy do tego predyspozycji, zdolności, środków, czasu. Mamy lenistwo i to nasz największy wróg. 
Każdy dzień z progresem, to było moje jedyne postanowienie noworoczne i zaczęło się ono wypełniać właśnie w tym tygodniu. 
Rocznikowo mam już 15 lat, za 3 lata będę już osobą pełnoletnią. Myślę, że to najwyższy czas, aby zacząć żyć, tak aby niczego w życiu nie żałować. 
Bo w końcu co mają do gadania ludzie, którzy nic o was nie wiedzą? Co z tego co oni sobie pomyślą? 
Zacznijcie żyć - nie istnieć. 

JAK TO U WAS WYGLĄDA?

Znajdziecie mnie tutaj : 
Snapchat: natalia0122
poczta: natalia.boryn@gmail.com

1 komentarz:

  1. ja staram się zawsze czerpać z życia jak najwięcej ;* miałam kupić tą bluzkę, świetna jest ;D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z waletynkowym OOTD :*

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)