17 lut 2015

Koniec Swetrów?

chwilowa przerwa,ale już jestem!
Witam was w ten wtorkowy wieczorek! Wczoraj po raz pierwszy po dwu tygodniowej przerwie, zawitałam do szkoły. Część z was dopiero zaczęła ferie - zazdroszczę. W dzisiejszym poście opowiem trochę co tu ciekawego u mnie. 
Ostatnio w Pomysłach na ferie (klik), wypisywałam co chciałabym w nie zrobić. Co się spełniło? 
Ferie zaczęłam od Spa(klik), czyli doskonałego sposobu na odpoczynek i na zadbanie tylko o siebie i to w sumie wszystko. Przez resztę czasu po prostu wypoczywałam. Spotykałam się z moimi najlepszymi i to był najlepiej spędzony czas w ferie. 
Wybrałam się w okresie ferii do galerii, gdzie spotkałam Piotrka, o czym wspominałam wam tu. Pewnie wiele z was zastanawia się kim on tak właściwie jest. Jest on - razem z  Kubą Zaborskim zwycięzcą 5 edycji MBTM, a oprócz tego świetnym instrumentalistą. Dzięki niemu zainteresowałam się gitarą i podjęłam się nauki na niej. 
Tak więc, dzięki Piotrek! :) 
A nawiązując trochę do tytułu posta, czy faktycznie luty to ostatni miesiąc na swetry? Faktycznie w mojej wiosennej szafie, którą już powoli kompletuje, bez mała nie ma swetrów. Z jednej strony to dobrze, niech odpoczną w szafie, natomiast z drugiej to jestem fanką swetrów. Owijania się w nie, przytulania itp. 
 Jeżeli chodzi o tą krótką przerwę w blogowaniu, wynikła ona z tego, że miałam chwilową pustkę w głowie i brak chęci na to, a wiadomo, jak nie ma ochoty czegoś robić, to robota na siłę to żadna robota. Ale mam nadzieję, że zauważyliście, że posty pojawiają się teraz systematycznie i że poprawiła się jakość zdjęć na blogu :) 
Na zakończenie posta chce tylko życzyć udanych ferii, tym wszystkich szczęściarzom, a nam, tym bez ferii - trzymajcie się, już za niedługo święta xx 

A CO TAM U WAS? :) 

Znajdziecie mnie tutaj : 
Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com


9 komentarzy:

  1. Mam nadzieję , że ta pustka w twojej głowie nie zawita już nigdy ;) Świetne zdjęcia. Ja nie mogę opuścić tych ciepłych sweterków. :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, też uwielbiam owijać się z cieplusie sweterki, ale u mnie nadal zimno, więc mam jeszcze na to czas :D

    Zapraszam!
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog jest zaskakująco fajny, przyjemnie się go przegląda ;) Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/02/next-lazy-day.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ferie skończyłam trzy tygdnie temu niestety :(
    może domowe spa zrobię sobie w weekend jak znajdę trochę wiecej czasu :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jestes :)
    http://blog017.blogspot.com/2015/02/have-you-got-any-ideas_65.html

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna notka, super zdjecia! moze zrobisz notke z inspiracjami?:)
    + zapraszam na swojego bloga, komentarz i obserwacje mile widziane! :) ---> link do mojego bloga, kliknij

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zdecydowanie wolę bluzy, a swetry noszę zazwyczaj tylko kiedy jest mi zimno w domu :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)