7 lut 2015

Domowe Spa! :)

hej, hej, hej 
Witam was w to sobotnie popołudnie! Właśnie mija mi pierwszy tydzień ferii - zdążyłam wypocząć. 
Kilka postów wcześniej w pomysłach na ferie (klik) wspominałam, że chciałabym zrobić spa i to opiszę w dzisiejszym poście! :) 
Zaczynamy od włosów. Na całe calusie włosy nałóżcie maseczkę odżywczą i włóżcie włosy pod czepek - aby wszystko pięknie się wchłonęło. Maseczke zmyjcie dopiero pod koniec całego spa! :) 
Teraz twarz. Tu warto zacząć od peelingu, który oczyści naszą skórę, pozostawi ją gładką i świeżą. Potem możemy śmiało nałożyć na nią maseczkę. Moje ulubione maseczki to te z ''Planet Spa'' z Avonu i szczerze je wam polecam! Często Avon robi na nie promocje i już za 10zł możecie mieć te super maseczki.
Tu tak ja z włosami, maseczkę trzymamy do końca zabiegów.
Teraz czas na peeling ciała. Do tego polecam peeling z ''senses'' z Avonu, oraz peeling ''Sopot Spa'' z Ziaji. Obydwa te peelingi sprawdzają się świetnie! Masujcie skórę okrągłymi ruchami i sprawcie aby drobinki rozpuszczały się pod palcami. 
Teraz czas na kąpiel. Woda w wannie nie powinna być ani bardzo gorąca, ani za zimna. Powinna być komfortowa. W wannie leżymy około 20 góra 30 minut. Dolejcie do wody wasz ulubiony płyn i dosypcie soli!  
Po kąpieli nakładamy nasz ulubiony balsam. Ja dodatkowo jeszcze na bardziej przesuszone miejsca nakładam maske siarczkową, o której pisałam tutaj(kilik). 
Spa możecie dodatkowo wzbogacić o Manicure (klik tutaj)


A JAKIE ZABIEGI WY STOSUJECIE W WASZYM DOMOWYM SPA?! 

Zapraszam : 
Snap : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com





3 komentarze:

  1. jeju bardzo ładna jesteś! gratuluję, że twoje postanowienie dotyczące Spa się spełniło! :)
    http://martha33.blogspot.com/ zapraszam, może mój blog Ci się spodoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na www.zaraz-wracam.pl tam dwa ostatnie posty o tej samej tematyce co u Ciebie. 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja moje domowe spa zaczynam od farbowania włosów, ale nie zawsze przy okazji farbowania robię sobie spa, tylko wtedy kiedy mam czas :) Nakładam na włosy maskę, robię peeling a na końcu ziołową kompiel oczyszczającą :3 Nie mam swoich ulubionych firm kosmetycznych, lubię eksperymentować :)
    P.S. Masz uroczy kursor :3
    Zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)