23 lut 2015

5 pajaców?

Elo Elo 
Witam was bardzo serdecznie w ten słoneczny poniedziałek! Dziś rozpoczęłam swoje rekolekcje Wielkanocne, a więc mam trochę wolnego! :)  W dzisiejszym poście porusze temat moich kolejnych idoli - One Direction! :) 
Przypominam o wcześniejszych takich postach : 
Selena ; Justin ; Demi
Chyba nikogo nie zdziwie, bądź urażę mówiąc, że jest to jeden z najpopularniejszych obecnie zespołów. Słychać o nich wszędzie. Ich płyty, oraz bilety na koncert sprzedają się jak świeże bułeczki. Mimo to hejterów nie brakuje. Skąd taki fenomen? Jak to być w tym fandomie? 
Myślę, że fenomen zdobyli za świetną muzykę, dobrą promocję - wiadomo, a także za ich charaktery i takie wyróżnianie się z tłumu. Bo kto normalny na dość eleganckiej gali, podkłada gościom nogi? Tylko te pajacyki. 
Jak to jest być w tym fandomie? 
Z tej racji, że jest to jeden z większych fandomów, występuje to dużo podziałów, wiele kłótni itp. ale kiedy przyjdzie co do czego, potrafimy być naprawdę zgrani. 
Jak wstąpiłam do tego fandomu? 
Wydaje mi się, że to było stopniowe fall in love z każdym po kolei. Chłopaków lubię od kiedy tylko zobaczyłam WMYB i wtedy zauroczenie Harrym, potem Zayn, Louis, Niall i Liam i wtedy zauważyłam że coraz bardziej wtapiam się w nich. Tak oto zostałam Directioner! :) 
No tak, ale dlaczego, akurat zostali idolami?
Mimo iż tekst : ''pokazali że warto mieć i wierzyć w marzenia'' jest oklepany, ale idealnie się tu sprawdza. Chociażby przykład Harrego, chłopca pracującego w piekarni, teraz członka najpopularniejszego boysbandu. 
Tak na prawdę więź z idolem jest naprawdę trudna do wytłumaczenia. szczególnie kiedy mówimy tu o zespole, bo każdy z nich pokazał i uczy co innego. Jako cały zespół są takim ogromnym wsparciem i powodem do uśmiechu. Poza tym pokazują, że zawsze trzeba zostać sobą. Zawsze. 

A WY LUBICIE 1D? 

Znajdziecie mnie tutaj : 
Snapchat : natalia0122
poczta : natalia.boryn@gmail.com

1 komentarz:

  1. ja 1D baardzo lubię :D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z filmikiem jak układam moją grzywkę <3

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)