23 sty 2015

Znaczek na bucie?

Elo Melo 

Witam was, mam nadzieje że w miłej atmosferze obeszliście Dzień Babci i Dziadka i że spędziliście chociaż trochę czasu z tymi kochanymi osobami ♥ Dokładnie jutro mija rok, od momentu kiedy to z moją UBS pędziłyśmy na premiere filmu Believe.. Niezapomniane emocje :') A teraz już nie przedłużam tylko zapraszam was na post, w którym poruszę temat, który mnie denerwuje (?). 
Zastanawialiście się kiedyś jak bardzo ważny jest ten znaczek na bucie? Bo ja cały czas. 
Niektórzy kupują buty, bo mają przecież ten popularny znaczek.
To tak jakby kupić sobie książkę Justina, ale nie być nawet jego fanem, ale przecież moi znajomi mają to ja też. 
Szczerze? Nigdy nie jarała mnie metka, czy znaczek.
Powyżej widzicie jedne z najpopularniejszych butów ever. 
Musicie za nie dać 200 (?) zł, żeby mieć tamdararam ZNACZEK ! 
Podczas kiedy możecie iść do np. CCC i kupić ten sam styl trampek za 30 (?) zł. 
Nadal nie rozumiem po co tyle ludzi przepłaca. 
Tak na prawdę te trampki za 200zł a te za 30 mają podobny okres wytrzymałości - Sprawdzone osobiście. 
No ale przecież nie kupicie conversów bez znaczka, bo to ''podróby''. 
Na prawdę? Serio? 
Czy nie prościej jeżeli wam się coś podoba to to kupić nie zważając na znaczek? 
Wygląda tak samo, czasami nawet lepiej i kosztuje mniej. 
Zaoszczędzoną kase możecie wydać na bilet do przyjaciółki, czy koncert. 
Na prawdę, ten znaczek nie ma dla mnie żadnego znaczenia. 
I dalej nie mogę zrozumieć tego przepłacania. 

A CO WY O TYM SĄDZICIE? 

Zapraszam 
Poczta : natalia.boryn@gmail.com
Snap : natalia0122


3 komentarze:

  1. To prawda, że znaczek nie jest ważny, ale niektórym zależy tylko, aby zrobić szpan znaczkiem ⭐

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie znaczek czy metka jest zbyteczną rzeczą , czasami o wiele lepsze produkty można kupić bez takich znaczków i za o wieele niższą cenę ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię takich osób, które patrzą tylko na firmę, znaczek, metkę :D

    http://tina-y-wera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)