2 sty 2015

Ulubieńcy Miesiąca : Grudzień


Minął właśnie najbardziej leniwy miesiąc, w tamtym roku - Grudzień. Dziś mamy już 2 styczeń 2015r. - wczoraj - urodziny Kwiatkowskiego, a także nowy rok. Nowe marzenia, nowe pasje, nowe -prawie-wszystko. A teraz zapraszam was na ulubieńców grudnia ! :)

♥Filmy
Pierwszy film, który wpadł mi w łapki to - Udając Gliniarzy. 
Przezabawna komedia i super akcja. Dwóch facetów przebiera się za gliniarzy, po czym na prawdę nimi zostają. Ubaw totalny, a do tego jeszcze całkiem niezła akcja. 
10/10
Kolejny film - Bogowie. 
Przed tym filmem, na prawdę nie lubiłam filmów z Tomaszem Kotem, po tym filmie jestem zakochana w jego grze aktorskiej. 
Film opowiada o przeszczepach serca. Dość ciężki i dla widzów o mocnych nerwach. Uważam, że każdy powinien zobaczyć ten film. 
10/10
Kolejny film - Annabelle. 
Niby horror, dla mnie bardziej komedia. Podskoczyłam tylko na jednej akcji. Jeżeli potrzebujecie jakiegoś dreszczyku emocji, ale nie takiego po którym nie prześpicie 958329 nocy - to Polecam. 
Jako horror 4/10
Jako Komedia - 6/10
Najlepszy film o tornadach, jaki kiedykolwiek widziałam. 
Lubie filmy katastroficzne, szczególnie jeżeli zamieszane, są w to tornada.
Żałuje jedynie, że nie poszłam na to w 3D. 
Świetna akcja i efekty. 
10/10

♥Muzyka 






♥Filmik na YT


♥Potrawa/Napój

♥Kosmetyk
Pierwszy to maska siarczkowa, która mi potrzebna jest, aby pozbyć się ze skóry takich przesuszonych plamek, które występują w okresie zimowym. Świetnie nawilża i pięknie pachnie ;)

Żel do twarzy, który ma za zadanie zamknąć pory i faktycznie po miesiącu użytkowania stwierdzam, że tak właśnie robi. 

Balsam do ciała, który świetnie nawilża i świetnie pachnie - czekoladowym budyniem. Zapach na skórze utrzymuje się dość długo. Stosuje go na noc i rano jeszcze go czuć na skórze. 

♥Zakup Miesiąca
Podkład - ,,Luxe'' - jeżeli używaliście to dajcie znać ;)

Pędzelek, do robienia ozdób na paznokciach.

Lakier ,,arctic waters'' - Y2304 Avon



JACY BYLI WASI ULUBIEŃCY MIESIĄCA?

ZAPRASZAM :
Poczta : natalia.boryn@gmail.com
Snap : natalia0122

Najlepszego Kwiatuś ;)

2 komentarze:

  1. Annabell jako horror to osobiście oceniłabym 2/10,jako komedia romantyczna to tak tu się zgodzę z tym 6/10 ;)

    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)