14 sty 2015

Śniadanie.

Hello Sunshine
Witam was wieczorową porą ! Wbrew pozorom nie będę mówić dzisiaj o śniadaniu, a bardziej o .. mnie ;) Gdyż dawno nie opowiadałam co u mnie. 
Ale oczywiście wspomnę też, że śniadanie to jeden z najważniejszych posiłków dnia i nie pomijajcie go. Robiłam tak i nie polecam. A teraz przejdźmy do mnie :)
Jeżeli chodzi o szkołę, to myślę, że tak jak u wszystkich, zaczęło się wystawianie ocen. Nie nie jestem zadowolona ze swojej średniej na półrocze - tzn. nie spodziewam się jakiejś rewelacyjnej średniej. 
W następnym półroczu przyłożę się bardziej - obiecuję ♥.
Ostatniego czasu wróciłam bardziej do mojej ukochanej pasji - muzyki. 
Pianino gra cały czas, a przynajmniej kiedy ja mam czas. Kocham ten instrument całym serduchem. 
Oprócz tego wrociłam do tamdararam - śpiewania. Ćwiczę, ćwiczę, ćwiczę.. być może szykuję się coś nowego - ale to czas pokaże :) 
Już mam nadzieję, że jutro przyjdą mi elementy do gitary, na której zaczynam się uczyć grać. Postanowiłam, ze fajnie mieć taki instrument, który można wszędzie ze sobą zabrać. Więc życzcie mi powodzenia xx
Dziś natomiast przywędrował mi długo wyczekiwany aparat, więc już za niedługo będziecie mogli cieszyć oczy, jakimiś zdjęciami w zdecydowanie lepszej jakości niż ta :) 
Jeżeli chodzi o bloga, to jedyne co tu chce nowego to wygląd i systematyczność. Mam nadzieję, że mi się to uda zmienić w najbliższym czasie. Myślałam też o przywędrowaniu na YT, ale to jeszcze dość odległe plany, mimo to i takowe chodzą mi po głowie :) 

A CO TAM U WAS?

ZAPRASZAM :

Poczta : natalia.boryn@gmail.com
Snap : natalia0122


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią :)