26 sty 2015

Selena Gomez

elomelo
Witam was w ten poniedziałkowy wieczór! Jak wam minął weekend? 
W dzisiejszym poście poruszę temat Seleny Gomez - Jako idolki :) 
Jeżeli chcecie zobaczyć posty o moich innych idolach to zapraszam 
TU , TU i TU
Hopla na punkcie Seleny mam od 5 lat, kiedy to 10 - letnia ja, oglądająca Disney Channel, poznałam moją idolkę. Tu mogę śmiało i dumnie powiedzieć, że dorastałam razem z moją idolką. Przez 5 lat jestem przy niej każdego dnia. Byłam przy wzlotach, upadkach, momentach smutku, chwały. Przebrnęłam przez tysiące plotek, w międzyczasie przestałam lubić Justina, który obecnie jest moim idolem. 
5 lat, bycia przy niej i dalej nie mam dość. 
Kiedy ją poznałam, była zwykłą dziewczynką - dzieckiem. Teraz staje się prawdziwą kobietą. 
Przez 5 lat, jest moim wzorcem, a teraz głównie wzorcem, wykreowania w sobie kobiecości, bo wśród moich idolek, to ona jest tym główny ogniwem. 
Do przejścia z dziecka, do kobiety, nie potrzebowała kontrowersyjnych stroi, teledysków itp. Zrobiła to zupełnie inaczej - lepiej. 
Związki Selena-Selenators, często są niezauważane. Fandom Selenators, to fandom, który często jest pomijany. Tak naprawdę nie znam za wiele Selenatorsów - szkoda. Wiele osób mówi, że Selena nie ma zbyt dużego kontaktu ze swoimi fanami - nieprawda. 
Selena kontakt z fanami ma zupełnie inny - wyjątkowy, którego ja po pięciu latach nie umiem opisać. 
Nigdy nie spotkałam jeszcze Seleny, ale na pewno jest to jedno z moich większych marzeń. Być na jej koncercie, przytulić, porozmawiać, podziękować. 
Większość moich idoli to tacy lifesaver, ale Selena to bardziej kreatorka dla mnie. Wychowałam się z nią i wydaje mi się, że łatwiej było mi wyjść z takiego typowego dzieciaka, na nastolatkę. Mimo iż się nie znamy, ona przyczyniła się do tego. Ale to stosunki, które zrozumie tylko osoba, która już jakieś styki z fandomami miała. 

Mam nadzieję, że w jakiś sposób przybliżyłam was postać Seleny jako idolki :) 
A co wy o niej sądzicie?

Zapraszam : 
Snap : natalia0122
Poczta: natalia.boryn@gmail.com




2 komentarze:

  1. czasami lubię posłuchać jej kilku utworów :)
    jest okej

    pozdrawiam,
    www.madame-violet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, masz bardzo ładny blog. Zapraszam do mnie do obserwacji ;)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)