29 sty 2015

Pomysły Na Ferie !

witam,witam
Witam was w ten czwartkowy wieczór. Już jutro zawitam po raz ostatni do szkoły przed upragnionymi feriami! A w dzisiejszym poście chciałabym przedstawić wam moje pomysły na ferie! 
Seriale
Zaczynamy dość kreatywnie :) W tamtym roku w ferie, zakochałam się w oglądaniu seriali, więc w te też planuje odkryć jakiś nowy serial i cały dzień go oglądać. Ale taka opcja, tylko w dni, kiedy jest -485 stopni i nie da się nigdzie wyjść ! :)
Kino
Co prawda nie wiem co teraz jest ciekawego w kinie, ale jest to plan, który chce zrealizować. Kocham chodzić do kina, ale wiadomo, w czasie szkoły, nie ma na to za dużo czasu, ale w ferie mamy na to mnóstwo czasu !
Sesja Zdjęciowa
Nie wiem, czy już tu wspominałam, czy nie, ale zakupiłam aparat! Co się z tym wiąże? Sesja zdjęciowa! Jest to na pewno jeden z większych planów. Soon xx 
Gitara
Tak! Od jakiegoś czasu postanowiłam, że nauczę się grać na tym instrumencie! Wiadomka, że w czasie szkoły, jest brak czasu, ale w ferie? :)
Leżenie w łóżku przez cały dzień
Czyli, coś czego zdecydowanie potrzebuję. Takiego prostego, zwykłego odpoczynku, jakim jest leżenie w łóżku all day long. 
Czytanie
Powiem wam, że zaczęłam czytać jakieś 3-4 książki naraz i żadnej jeszcze nie dokończyłam. 
Spotkanie z UBS
Jedno z ważniejszych planów. Get Ready misia. 
Kraków i Starbucks!
Kocham,kocham,kocham Kraków i normalnie pragnę zawitania do tego miasta, w okresie ferii. 
Odkrywanie nowych talentów/pasji
Zawsze chciałam umieć rysować, ale kończyło się to na tym, że mówiłam : ,,nie mam do tego talentu''.
Ale po ostatnim wykładzie, mojej nauczycielki od polskiego, stwierdzam, że zdecydowanie wszystko jest możliwe - jeżeli będę ciężko pracować. Zapisać, zapamiętać. 
Nauka czegoś nowego.
Nie nie matmy, biologi, fizyki, czy innych przedmiotów szkolnych, ale czegoś, co zawsze chcieliście się nauczyć. 
W moim przypadku są to języki. Rozpoczęłam naukę j. Włoskiego, ale została ona przerwana brakiem czasu. 
Koncerty. 
Jeżeli wiecie, gdzie w okolicach Częstochowy, są jakieś fajne koncerty od 02.02 - 13.02 to piszcie! :) 
Ćwiczenia
Uwaga, uwaga! Zaczęłam ćwiczyć i ćwiczę już prawie systematycznie i w ferie nie zamierzam przestać, a wręcz ćwiczyć jeszcze więcej! 
Spa
Czyli odpoczynek w innym wydaniu :)
Spacery 
Moje ulubione zajęcie ! :) 

A JAKIE WY MACIE PLANY NA FERIE? 
Zapraszam : 
Snap : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com



3 komentarze:

  1. Też czekam na koncerty w okolicy Częstochowy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja cchce pojechać do Wawy, po kosmetyki, których stacjonarnie nie moge kupic w Łodzi :)
    i zacząć znów ćwiczyć!!! chociaż te 15 min dziennie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki i sesja zdjęciowa - zdecydowanie tak :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)