5 sty 2015

Lovely Day

Witam Witam 
W dzisiejszym poście chcę wam przybliżyć, jak według mnie wygląda taki ''Lovely Day''. Tymi punktami staram wypełniać się każdy mój dzień. No to startujemy !
Dzień zaczynam, od życzenia innym miłego dnia. Czy to tt, czy grupa, zawsze od tego się zaczyna. Kiedy słyszę, lub mówię miłego dnia, automatycznie mój humor jest o niebo lepszy :) 
Ubieranie się w wasze ulubione rzeczy. 
Mój styl to pomieszanka wszystkiego co możliwe. Od eleganckich stylizacji po kiczowate, ale w każdej czuje się dobrze - i oto chodzi. Ubierajcie się tak jak czujecie - to wy w tym chodzicie, nie wasi rodzice, czy znajomi. 
Używanie perfum. Sprawia że przez cały dzień czuję się tak świeżo i tak miło. W zależności od jakiego zapachu użyje - tak się czuje. Na prawdę perfumy, mgiełki, poprawiają samopoczucie :)
Śmiej sie - do siebie, nieznajomych, psa, zdjęcia. 
Powtarzam to w każdym poście, bo stwierdzam, że uśmiech to coś co daje nam mega kopa do działania i sprawia że nasz dzień, jest o wiele lepszy. 
Bądź miły, ale nie daj wejść sobie na głowę. 
Wierzę w karma, więc co zrobię miłego - kiedyś mi się opłaci. Ale nie dajcie sobie wejść na głowę - nie bójcie się postawić na swoim. 
Obserwuj i słuchaj. 
Ten kto tego nie robi - nigdy niczego się nie nauczy :) 

A jak wygląda wasz Lovely Day? 

ZAPRASZAM :
Poczta :  natalia.boryn@gmail.com
Snap : natalia0122






3 komentarze:

  1. Mój ''lovely day'' wygląda podobnie jak Twój:)



    http://1blacky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Ciebie do LBA
    więcej info u mnie http://ladyfashworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)