5 gru 2014

What I love? Winter Edition ! ♥

Zaczął się już grudzień, zima, jutro Mikołajki, więc chyba pora wspomnieć o tym co kocham w zimie? 

Dekorowanie Pokoju
Nic tak nie wprawia w świąteczny nastrój, jak ozdobiony pokój! Jeszcze nie mam dokładnego pomysłu co i jak, więc jak macie jakieś to dawajcie. Na pewno chce zawiesić lampki i takie oto skarpety, a co dalej to lece szukać! 

Świąteczny nastrój na ulicach
Wiecie jak strasznie lubię spacerować, ale wszystko potęguje się jeszcze bardziej właśnie zimą. Świąteczne lampki, padający śnieg i ten nastrój. W żadnym okresie nie ma takiego. To jest nie do opisania. 

Kakałko 
Gorące, chłodnymi wieczorami z dobrym filmem - polecam :)

Śnieg

Świąteczne Piosenki

Ubieranie Choinki 
I ten zapach świeżej choinki w całym domu.. mmm ♥

Lampki 
Których kupie 843654 i porozwieszam, gdzie się da. 
Według mnie dodają magii zimie i świętą. 

Świąteczne Sweterki
Które co roku planuję kupić i jakoś co roku nie znajduje odpowiedniego. Trzymajta kciuki żebym w tym wreszcie kupiła. 

Londyn
Jak czytacie mojego bloga, już troszkę dłużej to pewnie wiecie, że chciałam się wybrać do Londynu, ale jeszcze bardziej w okresie zimowym, kiedy wszystko wygląda tam jak z bajki. 

Robienie Prezentów 
Moment w którym wasi bliscy mają uśmiechy na twarzach z otrzymanego prezenciku.. Cudowny c'nie? Zdecydowanie bardziej lubie dawać niż dostawiać, więc mimo iż przez święta jestem bankrutem to jestem z tego powodu szczęśliwa. Bo te uśmiechy i ten nastrój.. ♥

Jedzenie
Pomijając już to że kocham jeść.
Chodzi tu bardziej o wygląd tego jedzenia. Reniferki, bałwanki, gwiazdki, aniołki, śnieżynki. 

Zimno
Mimo iż na nie czasami narzekam, to zimą nie wyobrażam sobie żeby było ciepło.. Przecież to zimno dodaje całego klimatu! 

A WY LUBICIE ZIME?

ZAPRASZAM :
Poczta : natalia.boryn@gmail.com
Snap : natalia0122






4 komentarze:

  1. Jeżeli chodzi o dekoracje do polecam Ci wybrać się do Biedronki ! :)
    Uwielbiam światełka, lampki <3

    Zapraszam Cię do mnie :) http://zdeterminowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kocham za ozdabianie pokoju, kolację przy stole wigilijnym, pieczenie pierniczków ♥ Za wszystko!

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz jutro Mikolajki:)! Kocham Londyn♥

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten klimat ale nie przepadam za nią bo jest za zimno :/
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)