1 gru 2014

Ulubieńcy Miesiąca : Listopad ♥

Witam was już w ostatnim miesiącu tego cudownego roku. Dokładnie wczoraj mijał rok od momentu kiedy straciliśmy, jednego z lepszych aktorów - Paula Walkera. Ale mam nadzieję, że jest teraz w lepszym miejscu. :) 
A już za 2 dni - dokładnie 3 grudnia, swoje 15 urodziny, będzie obchodziła osoba, dla mnie mega ważna - Anastazja. (KLIK ; KLIK). 
A teraz już zapraszam na Ulubieńców Miesiąca : 

♥Film
Film na który pragnęłam iść do kina od momentu zobaczenia 1 zwiastuna, lecz czasu było brak. 
Ale ostatnio znalazłam go na internecie i obejrzałam. Dawno już nie oglądałam tak dobrej komedii! Lecz nie jest to humor dla wszystkich, gdyż tematyką filmu jest oczywiście sex. Ale jeżeli taka tematyka wam odpowiada to zachęcam was do obejrzenia tej prześwietnej komedii! Gra aktorska Cameron i Jasona jest wręcz powalająca. 

I film poważniejszy, gdyż jest to dramat - If I stay. Nie wiem co mogę napisać o tym film, gdyż to trzeba przeżyć samemu. Tematyka filmu do każdego trafi inaczej. Ale film nie zaliczam do lekkich. Zdarzają się momentu śmiechu, ale i momenty płaczu, a koniec filmu jest gjdhsjdh. Jeżeli chcecie trochę cięższą tematykę to polecam. 

♥Piosenki 



I dwa albumy, które powaliły mnie na kolana i których mogę słuchać calutki czas :
Four, gdzie po prostu jestem zakochana jeszcze bardziej w głosach chłopców. Piosenki to zupełnie inny wymiar. 

Pop and Roll - Dawida Kwiatkowskiego. Mimo iż jestem kwiatonator i zawszę gdzieś tam będę stała za idolem, to na blogu staram się oceniać pod kątem, czy faktycznie coś jest spoko. 
A ta płyta jest bardziej spoko niż spoko. Głos Kwiata, teksty piosenek, popandrollowy klimat. No mega. 

♥Filmik na Youtubie 


♥Kosmetyki
Punktowy preparat na wypryski z Avonu. 
Jestem zachwycona tym produktem. Moja nastoletnia skóra - jak prawie każda nastoletnia skóra - jest ''ozdobiona'' trądzikiem, a ten preparat na prawdę skutecznie z tym walczy. 
Puder ''Świecenia pod kontrolą'' - Avon. 
Nie robi efektu maski, zmniejsza świecenie i dobrze zakrywa. 

Maseczka do włosów ''Migdały i Awokado'' - Avon.
Sprawia, że włosy są takie miękkie i zdecydowanie bardziej hm.. nawilżone? 
Lekki krem ''Clearskin professional'' 
Idealnie nadaje się pod makijaż. Nie jest tłusty i idealnie wtapia się w skórę. Do tego ma właściwości oczyszczania skóry ze wszelkich ''ozdobników''.

♥Zakup Miesiąca 
książka One Direction - Siła Marzeń

Płyn do kąpieli - ,,Mr. Frosty''
Użyłam, go dopiero raz, ale stwierdza, że pachnie idealnie świątecznie. Jeżeli macie ochotę na nastrojową kąpiel i wejście w świąteczny nastrój to polecam. 

Żel do twarzy - ''Clearskin - Pore penetrating''
Ma on za zadanie zmniejszać pory. Nie używałam go jeszcze, ale jeżeli wy go używałyście to dajcie znać ! :)

♥Wydarzenia Miesiąca 
B. dobre rozpoczęcie miesiąca. Fuck Yeah ziomeczki
Gala MTV EMA - pre party, którą prowadziła Saszan, czyli duma w serduchu do dzisiaj :) 
Najlepszy Artysta Polski i Europe East.. Duma, duma, duma ok? 
Po dość długiej przerwie w muzyce, wreszcie coś nowego, co okazuje się hitem. 

Znowu osoba, która po długiej przerwie zaskakuje nas hitem. ♥
MTV EMAKLIK


Pierwsza Miłość z Patrykiem Pniewskim :) 
Wyjście płyty POP&ROLL 
I oczywiście wyjście płyty Four.

A JACY BYLI WASI ULUBIEŃCY MIESIĄCA?

ZAPRASZAM

Poczta : natalia.boryn@gmail.com
Snap : natalia0122








3 komentarze:

Podziel się swoją opinią :)