14 gru 2014

Moje Włosy - Jak Dbam?

It's late in the evening...
Marzenia o aparacie pogłębiają się coraz bardziej, kiedy zaczynam robić zdjęcia, na bloga dla was. Przepraszam za tą jakość żelazka, ale nic nie mogę na to poradzić.. :) A teraz już zapraszam was do opisu mojej pielęgnacji włosów.
Są one takiej długości, jak na powyższym zdjęciu, natomiast wymarzona długość to do pasa. 
Jak dbam o włosy w ciągu całego dnia? 
Zacznę od wieczora
Rozpuszczam włosy, wchodzę pod prysznic, myję szamponem, przeznaczonym do mojego typu włosów, czyli - na puszące się i zniszczone. Pamiętajcie, żeby wybierać szampon, przeznaczony do waszych potrzeb. Jak nie farbujecie, to nie kupujcie do włosów farbowanych :) Spłukuje je dokładnie, na początku ciepłą wodą, potem stopniowo zmniejszam temperature, aby zamknąć łuski włosów. 
Po wyjściu czekam aż woda wsiąknie w ręcznik. Nie trę ich, ani nie szarpie, jedynie delikatnie dociskam, aby pozbyć się większej części wody. Po wszystkim nakładam odżywkę i czekam aż będą całkowicie suche, albo takie półsuche. 
Przed samym snem zbieram włosy w takiego koka, jak ptasie gniazdo i idę spać. 
Rano.
Czyli pora dnia, gdzie w sumie nie robię z nimi nic. Jedynie układam, rozczesuję i wychodzę. 
W ekstremalnych sytuacjach - prostownica. Ale to raz na ruski rok. 
Wielki plus, w moich włosach to to że są proste, w każdej sytuacji. Wilgotno, gorąco, mokre, po spaniu - zawsze proste. 
Popołudnie.
Po przyjściu starannie rozczesuję włosy, masując szczotką skórę głowy. Potem wmasowuję w końcówki olejek arganowy i związuje je, albo w warkocza, albo w koka, gdyż ich długość jest czasami uciążliwa. 
I to tyle. Jak czytacie, żadnych skomplikowanych czynności, czy mało dostępnych produktów. 

MACIE JAKIEŚ UWAGI?
JAK WY DBACIE O WŁOSY?

ZAPRASZAM :

Poczta : natalia.boryn@gmail.com
Snap : natalia0122




4 komentarze:

  1. masz śliczne włosy i widać że w wkładasz w ich pielęgnację dużo czasu :)
    + Czy mogłabyś wpaść do mnie miałam długą przerwę w blogowaniu gdyby było coś nie tak napisz mi w komentarzu na pewno zaobserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku, ja to się nie wypowiem bo jestem chłopakiem i jakoś za specjalnie nie dbam o swoje włosy, używam tylko szamponu i tyle :P

    http://mikolaj-jaskot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieźle dbasz o włosy :) Ja stosuję szampon i tylko tyle. Nie widzę różnicy między szamponami. :)

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)