21 gru 2014

Jesteś Młoda.. Jeszcze wszystko przed tobą.

Grudzień - miesiąc przemyśleń. 

 Nie wiem jak was, ale mnie zawsze wkurzało stwierdzenie : ,,Jesteś młoda, najlepsze jeszcze przed tobą''.
Tak jestem młoda. Tak jeszcze wiele przede mną. Ale już jutro może mnie nie być. 
Mam 14 lat. Sądzę, że to mało. 
Ale, czy zastanawialiście się, jak długą drogę za sobą już pokonaliście? 
Jak wiele rzeczy przeżyłyście? 
Jak wiele wam umknęło i już nigdy się nie powtórzy? 
Ja owszem. 
Każdy z nas, w swoim życiu pokonał już drogę. Usypaną szczęściem, smutkiem, powodzeniem i porażkami. Każda z tych rzeczy przybliża nas do tego kim jesteśmy teraz, w tym momencie. Nie za rok. Teraz. 
Zastanówcie się jak wiele już za wami. Jak wiele marzeń - tych małych i dużych - już się spełniło. Jak wiele było chwil radości. 
A także jak wiele smutku i porażek. Ale przetrwaliśmy to - I to jest piękne. 
Mówicie że wasze życie jest nudne i bezsensu. Ale czy na pewno? Popatrzcie w tył na waszą drogę. Nie porównujcie jej do kogoś innego. Popatrzcie na każdą drobną rzecz jaka działa się w waszym życiu. 
A teraz pomyślcie, gdzie jesteście w TYM momencie. 
Wiele nie rozwiązanych spraw, brak odpowiedzi. 
Wiele uśmiechu, szczęścia. 
Każdy dzień to szansa do tego, aby pokonać kolejne kroczki na waszej drodze życia. Aby zostawiać na niej ślady po sobie. 
Doba ma 24 godziny. Godzina 60 minut. Każda minuta, jest waszym kroczkiem na drodze. 
Każde pojedyncze emocje to ślady na waszej drodze. 
Dlatego nie bójcie się ich, a przyjmujcie ja na siebie :) 
,,Wszystko przed tobą'' - może i tak, może i nie. 
Często to zdanie pojawia się kiedy proszę o pozwolenie na wyjazd, wyjście, koncerty. 
,,Będziesz dorosła to coś tam''. 
Ale jutro może mnie już nie być. 
Czasami szanse przelatują nam przed nosem, ale musimy to akceptować, bo najlepsze jeszcze przed nami. 
Ale co jeżeli to była właśnie ta, jedyna szansa? 

CO O TYM SĄDZICIE? 


ZAPRASZAM :

Poczta : natalia.boryn@gmail.com
Snap : natalia0122




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią :)