3 paź 2014

Ulubieńcy Września :)

Dawno nie było.. :) 

♥FILM 
Zaczęła się szkoła, więc zdecydowanie więcej filmów oglądam, gdyż niedziela jest to dla mnie dzień, gdzie zawsze muszę obejrzeć jakiś film. 
Pierwszy ulubiony w tym miesiącu to :
Jest to ekranizacja, znanej bajki ''Śpiąca Królewna'', czyli jednej z moich ulubionych bajek dzieciństwa. Obejrzałam, głownie dlatego, że gra tu Angelina. I nie zawiodłam się, bo jej gra w filmie jest świetna! A prócz tego film też jest fajnie nakręcony i fajnie przedstawiony. I kolejna bajka Disneya, gdzie prawdziwą miłością okazał się ktoś tak jakby z rodziny, a nie jakiś piękny, książę na białym koniu. 
Na Godzille natchnęłam się zupełnie przypadkiem, ale spodobała mi się .Akcja rozkręca się już na samym początku i trwa w sumie do końca. Mimo iż jest to taka fikcja, to bardzo realnie i fajnie przedstawiona. AA i bardzo fajna rzecz - nie leje się krew. 
I LOL o którym już opowiadałam miliony razy, ale w tym miesiącu potrzebowałam wrócić do tego filmu. 

♥SERIAL
Top MODEL ! 
Na który czekałam już łohohoho, ale wreszcie się doczekałam i stwierdzam, że kolejna świetna edycja, Mam już swoich dwóch ulubieńców - Osi i Adama :)

Zaczął się właśnie jeden z lepszych sezonów Kuby. Odcinki są naprawdę przyjemne, wiele można się z nich o kimś dowiedzieć i można się pośmiać :) 

Wiadomość szokująca - wróciłam do Gossip Girl ! I muszę przyznać, że się powoli ten serial rozkręca i z odcinka na odcinek coraz bardziej mi się podoba. Mimo iż - jak wiecie - po pierwszych dwóch odcinkach stwierdziłam, że go nie włączę. 

♥PIOSENKI






♥Potrawa
Babeczki Dyniowe :)

♥Kosmetyki
Balsam Masło Kokosowe 

♥Wydarzenie Miesiąca
 Zaczęłam stosować zasadę Dreams Do Come True i Do Your Thing i patrzcie na wydarzenia :
11 wrzesień - Saszan dodała mnie na Snapie.
Kiedyś w wakacje siedziałyśmy na łóżku i rozmawiałyśmy o tym jak to fajnie byłoby mieć Saszan na Snapie.. No i stało się :)  

 12 wrzesień - Dostałam PŁYTĘ SASZAN w swoje łapki. Rzecz niedopomyślenia, rzecz nierealna, a jednak. 
Saszan lajkła mi zdjęcie na insta - rzecz też dla mnie mega cudowna. 


15 wrzesień - Ogłoszenie koncertu Eda w Polsce. Kolejna niesamowita rzecz. Koncert takiego wspaniałego człowieka w Polsce? SZTOOS !
Niestety biletów nie ma bo zostały wyprzedane. No ale nie tracę nadzieji, że jednak bilety będą i znajdę się na tym koncercie. 

16 wrzesień - Premiera płyty Saszan i pierwsze podpisywania. Dla niej stres, dla mnie stres.
Patryk Pniewski dodał mnie na Snapie.. Tak, tak sztosik wiem 


21 wrzesień - POLSKA MISTRZEM ŚWIATA W SIATKE ! Chyba nie muszę się wypowiadać jakie emocje temu towarzyszą.. :)

28 wrzesień - Po raz pierwszy nazwałam się Sheeranator.. :)

Prócz takich zdarzeń, nawiązałam też kontakty internetowe z wieloma ludźmi i udzieliłam swoich pierwszych poważnych korków z języka angielskiego.. Cudownie jest.

♥Zakup Miesiąca
Nie robię, aż takich zakupów, aby powstał haul, ale stwierdziłam, że dodam taki Zakup Miesiąca, czyli coś co upolowałam na jakiejś wyprzedaży, czy coś. 
W tym miesiącu napadłam na she-bijou (klik) i był to świetny pomysł! Upolowałam tam prezent dla mojej przyjaciółki i świetne pierścionki za świetną cenę :)


♥Plany na ten miesiąc
Powrót do coverów i do bloga. Oraz dalsze wypełnianie Do your Thing i Dreams Do Come True :)

A JACY BYLI WASI ULUBIEŃCY?
CO TAM U WAS CIEKAWEGO?

Snapchat : natalia0122
poczta : natalia.boryn@gmail.com





3 komentarze:

  1. Oglądałam film LOL, super bransoletka! Obserwuję!
    http://kaja-buziaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam lol!
    jeśli możesz to pokilkaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/autumn-vibes-military-pants.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post^^
    A co do bloga- CUDNY! Szczególnie podoba mi się jego design, jest minimalistyczny ale i jednocześnie oddający każdy detal^^
    Pozazdrościć;) Muszę tu chyba częściej zaglądać, nie chcę niczego ominąć.
    hero-dog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)