14 paź 2014

Fall To Do List ! ♥

Włączcie i czytajcie : 

1. Zakupić jesienne kosmetyki 
Nie mam pojęcia czemu, ale zawsze jak widzę jakiś kosmetyk właśnie typowo do pory roku to chce go mieć. Podoba mi się to że mają inne właściwości i ''ubranka''. 
Więc w jesień koniecznie zaopatrzam się w jesienne kosmetyki !  

2. Odwiedzić muzem 
Szczerze to nie wyobrażam sobie lepszej pory w ciągu roku na odwiedziny jakiegoś muzeum. Zimą się nie chce, wiosną też, latem to już wgl a jesień to taki idealny czas! Więc jak tylko będę miała okazje to jakieś odwiedzę.. Macie jakieś propozycje? 

3. Zakupić nowe swetry 
Mogę ich przez cały rok nie kupować, ale jesień mnie do tego roku wręcz zmusza, bo kocham je nosić jesienią ! Więc czekam na jakieś fajne przeceny i biorę się za kolekcjonowanie ich :)

4. Zostać cały deszczowy dzień w łóżku

5. Przeczytać więcej książek
Szczególnie mam ochotę na Johna Greena :)

6. Przebrać się na Hallowen i obejrzeć American Horror Story 
Nigdy jeszcze tak typowo nie przebierałam się na Hallowen, ale w tym roku chcę to zrobić : ) I koniecznie w Hallowen obejrzeć American Horror Story!

7. Pomalować Dynię
Czyli kolejna rzecz której nigdy nie robiłam! 

Moje #DreamsDoComeTrue jesienne możecie ogarniać na moim tt : https://twitter.com/naataliaab1

A JAKIE RZECZY ZNAJDUJĄ SIĘ NA WASZEJ FALL TO DO LIST? :) 

Snapchat : natalia0122
email : natalia.boryn@gmail.com





3 komentarze:

  1. O! zapomniałam, że za niedługo Holoween :)
    Poklikasz w linki przy ostatnim poście?
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny pomysł z tą listą ''to do'' być może też sobie zapiszę na kartce co będę musiała sobie kupić itp, ponieważ w sobotę jadę na zakupy:)

    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. na mojej liscie znalazlyby sie podobne rzeczy , co twoje;d
    Mam prośbę mogłabyś poklikac mi w linki choies? to bardzo dla mnie wazne. Oczywiście sie odwdzieczę i zaobserwuje;p
    Zachecam też innych ;p To tylko chwilka;d Pozdrawiam;d

    http://moohox3.blogspot.com/2014/10/choies-my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)