9 paź 2014

Co kocham w jesieni? :)


Liście 
Nie ma piękniejszej pory roku niż jesień, jeżeli chodzi o kolorystykę. Nic nie jest w stanie tego przebić. Kocham w październiku to że przez ćwiartkę mamy jeszcze mieszaninę z zielonymi liśćmi i takie wspomnienie lata. Ogólnie te kolorowe liście dodają ciepła i otuchy nawet kiedy jest zimno i deszcz. 

Przytulanie podczas zimna
Znacie ten moment kiedy jest wam straszcie zimno i jedyny sposób na rozgrzanie to przytulas? 
Cudowny c'nie? 
A kiedy jest do tego najlepsza pora? Jesienią! Kiedy jeszcze przez ubiór nie wyglądamy jak bałwanki i mam zdolność poruszania się :)

Bluzy i Swetry
Kocham w październiku - bo niestety w listopadzie już prawie wgl - że można chodzić w samej bluzie, lub swetrze. W lato jest na to czasami zbyt gorąco, wiosna kojarzy mi się z taką lekkością, więc często bluzy idą w odstawkę, ale zdecydowanie jesienią wychodzą z szafy. 

Hallowen 
Mimo iż u nas w Polsce nie jest obchodzone, a wręcz krytykowane, ja bardzo lubię to święto. Ta atmosfera, te wystroje.. Coś świetnego. Pamiętam że jako dziecko strasznie lubiłam ten dzień, bo na Disney'u leciały odcinki specjalne haha. Ale że jakoś specjalnie nie wydoroślałam od tych Hallowenowych bajek to pewnie w tym roku też je obejrzę, Kto ze mną? :) 

Ogniska 
Przez wakacje, ciężko mi się było zebrać na ognisko, bo albo było strasznie gorąco i mase komarów, albo padał deszcz, albo po prostu było strasznie dużo komarów. Natomiast jesienią jest inaczej, Jest chłodno, więc każdy siedzi wokół ognicha, nie ma komarów, a są piękne liście i wokół zapach jesieni.. No cudownie !! Czekam teraz na jakąś ładną, wolną dla wszystkich moich znajomych sobotę, po czym idziemy robić ognisko!

A CO WY KOCHACIE W JESIENI? :) 

Snapchat : natalia0122
gmail : natalia.boryn@gmail.com




3 komentarze:

  1. cudnowna notka, powaznie:):)) zdjecia sa cudowne!
    + klikniesz w link do bluzki? to ważne:) ( jest na samym koncu notki) ---> KLIKNIJ W zamian postaram się zaobserwować twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjecia sa sliczne! Rowniez uwielbiam ogniska i bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ogólnie kocham jesień za wszystko! Śliczny wygląd bloga. Pozdrawiam i zapraszam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)