27 wrz 2014

Sen

Dobranoc :)
Jak już pewnie wielu z was zauważyło od jakichś 10 dni mamy rok szkolny i wiąże się z tym pewna nie przyjemna rzecz mianowicie - poranne wstawanie. Ale mam dla was kilka rad jak dobrze spać, więc mam nadzieję, że komuś pomogę się wyspać ! 

1. Przewietrz Pokój 
W pokoju w którym jest świeże, rześkie powietrze o wiele lepiej się śpi uwierzcie, Wystarczy 5 minut i od razu lepiej.
2. Lekka Kolacja  
Pamiętajcie, żeby jeść posiłki 2-3 godziny przed zaśnięciem i pamiętajcie, że powinny nasycić, ale nie napełnić tak że pękniemy. Sałatka owocowa, kanapeczka w zupełności wystarczy. A jeżeli w nocy pilnujecie internetów i robicie się głodni to flipsy, albo owoc będzie w sam raz ;)
3. Ćwiczenia, szaleństwo 
Dobrze jest w ciągu dnia poćwiczyć, czy jeżeli już nie ćwiczyć (czego nie pochwalam) to potańczyć i wyzbyć się całej złej energii zebranej w ciągu dnia. Wtedy idzie spać o wiele lżejsi.
4. Demakijaż, Kąpiel, Prysznic
Podstawowa rzecz demakijaż. Z makijażem ani mi rusz do łóżka. Kolejna rzecz to odprężenie. Może to być wanna, prysznic, wiaderko z wodą, oby was tylko zrelaksowało i oczyściło ;)
5. Sypialnia 
Zadbajcie o wystrój sypialni tak, aby był przyjazny dla was. Zdjęcia idoli, przyjaciół, pościel  w stonowanych kolorach. Dajcie się ponieść wyobraźni !
6. Piżamka
Zadbajcie o to, aby to w czym śpicie, było dla was wygodne i przewiewne. Więc obcisłe topy czy spodnie odpadają. Dziewczyną polecam męskie t-shirty ;)
7. Wypij coś ciepłego - I wodę 
Może to być mleko, herbatka co tam lubicie, a przed zaśnięciem oczywiście szklanka wody - dlaczego? Zapraszam do tego posta : KLIK
8. Włączcie muzykę
I tu polecam playliste NATURE NOISE na Spotify ! Moje ulubione są odgłosy fal, bo czuję się wtedy jak w wakacje. Odradzam też korzystanie już z telefonu, laptopu, tabletu itp. aby nie pobudzać umysłu. 


A JAKIE SĄ WASZE SPOSOBY NA DOBRY SEN? 

Snapchat : natalia0122
poczta : natalia.boryn@gmail.com









5 komentarzy:

  1. Osobiście odradzałabym owoce na kolacje - zawierają fruktozę czyli cukier prosty który jest bardzo szybko absorbowany przez organizm, niestety w postaci tłuszczyku :( lepszym wyjściem byłoby jakieś białko - jogurt, serek, a nawet i kanapka mimo węglowodanów, ale koniecznie z ciemnego pieczywa :)
    Szkoda, że nie dodajesz swoich zdjęć tylko z internetu, ale i tak Twój blog jest bardzo ciekawy :)
    Zapraszam http://insomniacmakeup.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo bardzo dziękuję za radę :) Nie wiedziałam o tym :)
      Niestety brak swoich zdjęć, bo brak sprzętu do zrobienia ich :/
      Bardzo Dziękuję ♥

      Usuń
  2. Masz wciągającego bloga! Odwiedziłam równiez twojego youtoba! Obserwuję i mam nadzieję że się odwdzięczysz!

    http://kaja-buziaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia! :)
    Zapraszam:
    http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)