29 sie 2014

Back To School : Porady - Plan Dnia

Znowu kurz. Ale już wracam. Promise. 

Ta seria na blogach, youtubach itp. zaczęła się już jakiś czas temu i nie zamierzam wam tu wypisywać Study Tips czy innych rzeczy, których możecie wyszukać miliony, a moje Study Tips nie są jeszcze sprawdzone, więc może za rok - kto wie ?
To Back to School będzie głównie o organizacji czasu w ciągu tygodnia szkolnego, mam nadzieję, że w czymś was zainspiruje, pomogę.. no to zaczynamy  :)

GET UP 
Jak dla mnie - najtrudniejsza rzecz w ciągu całego szkolnego dnia. Ale znalazłam wreszcie sposób idealny na to żeby się przebudzić i podnieść z łóżka - Położenie telefonu w takiej odległości abyście musiały chociaż wstać, aby sięgnąć po telefon - Pomaga. 
Ale nie nie jestem typem człowieka, któremu tak od razu chce się wstać, więc najpierw zaczynam od porannych ćwiczeń w łóżku. 
1. Rozciąganie we wszystkie strony - jak kot
2. Przyciąganie nóg do klatki piersiowej 
3. Energetyzujące ćwiczenie - Siadacie na łóżku, ręce nad głowę, pocieracie, prostujecie palce i znowu pocieracie po czym masujecie palce i opuszczanie ręce oraz rozluźniacie nadgarstki. 
Po takiej rozgrzewce ścielam łózko i sprawdzam Snapchata.

ŚNIADANIE 
Mega,Mega,Mega ważna rzecz, bez której nie ruszam się do szkoły. 
Przykładowe propozycje co można zrobić na śniadanie to :
1. Naleśniki + kiwi,truskawka,banan
2. Kanapka z dżemem, jajko sadzone, kiełbaska, ogórek + pomidor
3. Babeczka, serek z owocami
4. Naleśniki + nutella, banan, truskawki
5. Gofry, kiwi, banany
Są to propozycje śniadanie, które dadzą wam energii na cały dzień i wcale nie wymagają jakiegoś długiego czasu przygotowania ! 
Oczywiście do śniadania polecam zieloną herbatę i ogarnięcie społeczności. 
Zaraz po śniadaniu szykuje sobie śniadanie do szkoły, czyli
1. Kanapka - Obowiązkowo 
2. Owoc
3. Babeczka - Owsiana najlepiej
4. Batonik - Musli, lub no niech wam będzie czekoladowy. Wdł. mnie dodaje więcej energii
5. Woda - zawsze i wszędzie. 

POWTÓRZENIE, WYJŚCIE 

Zawsze rano, kiedy zaczynam się ubierać, lub malować powtarzam sobie wiadomości z dnia poprzedniego, które zapisuję w tym oto zeszycie. Pomaga to na rozruszanie waszego mózgu i gotowość do pracy, oraz oczywiście utrwalenie wiadomości. Potem tylko dopakowuję śniadanie, biorę telefon i słuchawki no i w drogę ;)

LAYING IN BED 
Nie ma nic lepszego jak powrót ze szkoły do domu, położenie się na łóżku i gapienie w sufit, kiedy nie myślicie o niczym. Na prawdę polecam położyć się tak i zapomnieć chociaż na chwilę o tym co działo się w szkole. Po prostu odprężyć się. Potem można się rozweselić wszelkimi społecznościami i rozciągnąć, po całym dniu siedzenia w krześle. 
A po tym jakże krótkim odpoczynku polecam przebrać się w coś wygodnego i cieplutkiego i iść na obiad. Ja do Obiadu oglądam jeszcze serial - How I Met Your Mother i potem ucinam sobie okoł 20 minutową drzemkę - taką dla energii.

NAUKA 
Nie, nie bójcie się nie będą to Study Tips (no chyba że takowe chcecie).
Zawsze przed rozpoczęciem nauki robię sobie filiżankę kawy i zabieram ze sobą butelkę wody, dopiero po tym mogę się zacząć uczyć. 
W czasie nauki zawsze robię sobie przerwy i mam właśnie podzielone co w czasie nich robię. 
1 - Robię herbatę i szykuję jakieś przekąski 
2 - Czytam 1,2 rozdziały książki
3 - Zmywam Makijaż
4 - Po prostu leżę na łóżku i gapię się w sufit
5 - Wykonuje rozgrzewkę wokalną, ale wy możecie to zamienić na np. chwilę tańca, medytację, czy co tam chcecie. 
Po lekcjach zabieram się za muzykę, a po muzyce workout, czyli ważną część mojego dnia, kiedy rozładowuję całą swoją złość, stres, energie. Jeżeli chcecie znać mój przykładowy workout to piszcie ! 

EVENING 
Po ćwiczeniach, jedyne o czym marzę to długi, odprężający prysznic. Dopiero po prysznicu zjadam kolację ogarniając fb i inne portale społecznościowe, a gdy już jestem najedzona, czyli szczęśliwa, zajmuję się wybieraniem stroju na dzień jutrzejszy, aby nie zaprzątać sobie tym głowy rano. 
Potem dokańczam społeczności, myję zęby, robię szybką powtórkę lekcji, sprawdzam telefon, włączam muzykę i idę spać !

A JAK WYGLĄDA WASZ DZIEŃ SZKOLNY?
JAK MINĘŁY WAKACJE?


TUMBLR/TWITTER/INSTAGRAM
Snapchat : natalia0122
email : natalia.boryn@gmail.com

11 komentarzy:

  1. Super <3
    Zapraszam do mnie już niedługo też coś z serii back to school <3
    http://nataly-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację?
    ----------------------------------------
    http://www.susan-and-olivia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na posta :-)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post !!!
    A mi wakacje minęły spoko. A co do szkoły to przypały xDDD
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://smileandstandup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobny plan :D

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post. Dałaś mi wiele nim do myślenia. Ja jestem za Study Tips ;) lubie czytać rady na szybkie zapamiętywanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wiele rzeczy mam bardzo podobnych ;)

    Zapraszam na nowy post:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/2014/08/gold-blue-ice-bucket-challenge.html

    OdpowiedzUsuń
  8. ŚWIETNY PLAN DNIA! Piękny blog.
    Na moim blogu nowy post. Zapraszam i pozdrawiam.
    ~ http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję świetny blog!
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem więc byłoby mi niezmiernie miło jakbyś zostawiła komentarz :*
    http://dont-care-what-others-say.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Great delivery. Sound arguments. Keepp up the good
    spirit.

    Also visit my web blog :: Student Style

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się podoba najbardziej EVENTING :D

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)