3 cze 2014

Pomysły na Wakacje :)

zdjęcia używane w postach nie są moje. Nadal brak aparatu :c

Jak już pewnie wiecie za bardzo niedługi okres czasu bo zaledwie 27 dni zaczynają się wakacje ! No dla niektórych *kaszel* maturzyści *kaszel* już trwają i tu im bardzo zazdroszczę ! ;) 
W szkole u mnie już zdecydowanie luźniej, jedyne rzeczy, jakie przyjdzie mi jeszcze zaliczać to ostatnie sprawdziany i sprawdziany końcowo roczne ( te najmniej przeze mnie lubiane). Ale już przechodzimy do posta - mianowicie - Pomysłów na Wakacje ! :)
 Ćwiczenia 
Nie chodzi o rozpoczęcie ćwiczenia, bo to to rozpoczęłam już dawno. Chodzi tu o nie zaprzestanie ćwiczeń w ciągu lata, a nawet ćwiczenie więcej ! :)

Tworzenie fajnych outfitów 
Taaak ! Nowy typ postów na blogu to będą właśnie outfity, które mam nadzieję - przypadną wam do gustu 

Tworzenie fajnych ''drinków''
Oczywiście bezalko, ale taki fajnych, jak np. Mochito czy inne. Zimne, fajnie wyglądające i przepysznie smakujące ! :)

Czytanie Książek 
Powiem szczerze, że w roku szkolnym opuściłam się w czytaniu książek. Jedyna pora kiedy czytam to przed snem. Natomiast w wakacje czytam wszędzie i o każdej porze ! Na hamaku, w basenie, podczas opalania mmm ♥

Nocowanie pod gwiazdami ! 
To jest coś co marzy mi się już od dawien dawna, więc jak tylko w wakacje przyjedzie do mnie moja Unbilogical to budujemy takie coś i będziemy w tym spać !

Robienie mnóstwa zdjęć ! 
Mam nadzieję, że do wakacji mój aparat wróci do stanu używalności a wtedy ? Znowu zdjęcia na moim blogu ! Milionny wakacyjnych zdjęć ! :)

Wyjazd nad morze ! 
A gdzie ? Do Łeby ! Tak nad polskie morze ! Jeżeli jesteście z tych okolic, albo też tam jedziecie to dajcie znać ! Może jakieś spotkanko ? ;) 

Kąpiele w basenie ! 
O taaak ! Kocham poranne kąpiele w basenie ! 

Koncert, Zlot 
W wakacje, muszę koniecznie pójść na jakiś koncert, bądź zlot, a nawet jak już wiecie planuję zrobić mój zlot w Częstochowie, a informacje co do niego już w Sobotę ! :)
Wesołe Miasteczko !
Bardzo lubię wesołe miasteczka i mam nadzieję, że w tym roku też odwiedzę wesołe miasteczko ! :) 

Spotkania z Przyjaciółmi ! 
I w szczególności z moją UBS z którą chciałabym spędzić caaaałe moje wakacje ! Plany na nasze wakacje, też niedługo pojawią się na blogu, a kto wie może i jakieś Daily Vlogi będą się pojawiać :)

Zdrowe szalone śniadania ! 
 Szczególnie owocowe ! 

Ogniska ! 

Oraz.. Więcej czasu dla bloggera ! 
Oprócz tego zastanawiam się jeszcze nad powrotem do nagrywania coverów.. CO O TYM SĄDZICIE ? 
JAKIE SĄ WASZE PLANY NA WAKACJE ? 


Moje uzależnienie ;)

Snapchat : natalia0122
email : natalia.boryn@gmail.com



19 komentarzy:

  1. Ja właśnie też się opuściłam w czytaniu książek i na wakacjach mam zamiar to jakoś naprawić xd I spanie pod gwiazdami... Ja właśnie będę spać, ale w namiocie xD Lub pod gwiazdami, np. na trampolinie, bo wygodnie xd
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam spać w namiocie, tam jest tak magicznie <3
    Fajne pomysły, przydatne :)
    Zapraszam do mnie!
    olllie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś urocza. :) Blog bardzo przyciągnął moją uwagę zarówno świetnymi postami jak i bardzo dobrym wyglądem bloga. ♥ Nie przestawaj pisać i pewnie w końcu zaobserwuję. :)

    http://petmalimi.blogspot.com/ - dopiero zaczynamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne pomysły na wakacje, będę korzystać !:)

    endrie-katrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wakacje ! <3
    zapraszam : http://fashion-is-my-cocaine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chcę wakacje !! ♥
    Zapraszam na bloga którego prowadzę wraz z przyjaciółkami :) best-bands-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nadchodzące wakacje będa moimi najlepszymi w życiu! Patrząc na te zdjęcia w Twoim poście własnie postanowiłam że musze narobić i powywoływać wszystkie chwile z tych wakacji <3

    OdpowiedzUsuń
  8. oo super! byle do wakacji !;)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mogę się już doczekać wolnego!

    ~ zapraszam do mnie ~
    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Zapraszam! http://gusiaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Już odliczam do wakacji :)

    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jak skomentujesz :*
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. o tak, czekam na outfity :)

    http://im-mer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. outfity, zdjecia, zdrowe jedzonko<3
    buziaki
    ps. czy moglabym cie prosic o klikniecie w ten link KLIK bylabym ci bardzo wdzieczna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog i zdjęcia bardzo dobrej jakości. :) Posty są bardzo ciekawe, a wygląd bardzo mnie przyciągnął. ♥


    http://petmalimi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. super pomysł na post, z tworzeniem outfitów i ja się zajmę w wakację :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej kochana! fajny post..powinnaś pisać takich więcej na swoim blogu ;) zdjęcia też mi się podobają :) Może OBS=OBS? Zacznij a ja odwdzięczę się tym samym jeszcze dzisiaj. juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już mam mnóstwo planów, ale teraz jeszcze skupiam się na szkole :D

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)