27 cze 2014

KONIEC ! WAKACJE !

WitamSiemaElo 


MAMY WAKACJE LUDZIE ! 
Pamiętam jak dokładnie rok temu stresowałam się że będę musiała iść do gimnazjum, jak to wielce straszyli.. Tak naprawdę muszę wam powiedzieć że 1 rok w gimnazjum okazał się być lepszy niż cała podstawówka !
Pierwszą klasę zakończyłam ze średnią __ Czy uważam że to dużo ? Tak sobie. Wiem że mogło być lepiej i mam nadzieję, że będzie ;)

Jak wyglądała nauka w pierwszej klasie ?
Dużo, dużo, dużo nauki na prawdę. Jeżeli w podstawówce narzekacie na dużo nauki to uwierzcie że w gimnazjum jest jej 10 razy więcej. Nie mówię tego żeby was nastraszyć, ale żeby was uświadomić. 
Oprócz tego jeszcze towarzystwo. Na początku bardzo się obawiałam że będzie źle, że towarzystwo mnie zmieni, że będę się starała wpasować. W rezultacie pozostałam sobą - I opłaciło się. Tak na prawdę zostały osoby, które miały zostać i doszły osoby, które powinny dojść, ale o tym kiedy indziej :)
Czy uważam że gimnazjum zmienia ludzi ?
No mnie zmieniło na pewno.. Na 100% nie jest tą osobą którą byłam rok temu. 
W gimnazjum przede wszystkim doroślejecie. Ja stałam się również bardziej pewna siebie i odważna. 

Czy obawiam się drugiej klasy ?
Jak cholera. Te 2 miesiące wykorzystam maksymalnie na nie myślenie o szkole i dziś jest ostatni dzień kiedy o niej myślę. 2 klasy boję się. Boję się nadmiaru nauki, której dojdzie jeszcze więcej niż teraz i boję się że nie podołam wyzwaniom. Ale będę się starać. 
Oprócz tego że to już drugi rok to również mam w głowie myśl że to już co raz bliżej do 3 klasy i do wyboru liceum, lub technikum co mnie przeraża jeszcze bardziej. 

Ale póki co .. MAMY WAKACJE !


JAKIE SĄ WASZE ŚREDNIE ? 
DO KTÓREJ KLASY TERAZ IDZIECIE ?
UDANYCH WAKACJI !



Snapchat : natalia0122
poczta : natalia.boryn@gmail.com 

21 komentarzy:

  1. Ja mam średnią 5.09.. xd Miłych wakacji! ;**
    Dopiero zaczynam. :) Pomożesz? ;* Odwdzięczę się za każdy komentarz i obserwację! ;D

    http://sarcia88-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam 5.0, idę od września do 3 klasy liceum.

    Wracam po sporej przerwie do blogosfery, zależy mi bardzo na tym żebyś odwiedziła mojego bloga, na którym będę pisać o bieganiu, fitnessie i wszystkim co związane ze zdrowym trybem życia. Chciałabym bardziej zmotywować siebie do aktywności fizycznej jak i być może zachęcić kogoś do zaczęcia biegania bądź ćwiczeń. Proszę o pomoc i zapraszam wszystkim bardzo serdecznie na bloga: http://mimi-runs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku mam średnią 4,4.. :/ Ale cóż.. Ja idę do 2 gimnazjum i również trochę się boję. A z tym że w gim jest masa nauki... to prawda! Niestety trzeba się starać :)

    http://couldbebetterrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również idę do II klasy gimnazjum :) Ja niestety zmieniłam się na gorsze. Jestem bardziej nieśmiała, cicha i wgl. A w podstawówce byłam ruchliwa, energiczna, gadulska :))

    eustachowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. idę do 3 kl gimnazjum, zgadzam się z twoimi słowami o gimbazie ;p
    udanych wakacji! ;D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, wracam z postem z relacją z koncertu 30 Seconds to Mars! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też idę do 2 klasy. :))

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak, zacznij i odp. u mnie. :*
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. no nareszcie wakacje <3
    świetne zdj !

    emilkiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja idę teraz do trzeciej :)
    Drugiej klasy się nie obawiaj, jeśli będziesz systematyczna i uczyła się chociaż trochę przed każdym sprawdzianem to poradzisz sobie bez problemu :))
    MÓJ BLOG klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Idę teraz do III gim., a świadectwo mam z paseczkiem :)
    Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja, gdy szłam do gimnazjum nie widziałam tej różnicy w nauce jako takiej, pierwsza klasa była dość prosta. W drugiej wszyscy mówili, że masakra, tyle nauki, ale dawałam radę nawet, gdy codziennie miałam dodatkowe zajęcia skończyłam ją z paskiem :) Trzecia klasa, dla mnie najgorsza,była ciągłym lataniem za nauczycielami i poprawianiem ocen, no i egzaminami oczywiście. Obecnie skończyłam 1 LO i widzę- fakt, dużo nauki, wszyscy dookoła mówią, że strasznie dużo, nie wyrabiają, że w porównaniu z tym, to gimnazjum to bajka itp. Ja tak nie uważam. Może miałam trudno i wysoki poziom w gim. ale nauki mam tylko trochę więcej a i tak mam pasek i 5.0 na koniec. Nie martw się- dasz radę.
    I udanych wakacji <3

    Mój blog- Serdecznie Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w tym roku idę do gimnazjum, podstawówkę ukończyłam ze średnią 5,36.
    Tak teraz cieszmy się wakacjami!

    ja-kontra-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ech, ja w ty roku właśnie idę do 1 gimnazjum :D
    http://kingandsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również uważam że 1 kl.gimnazjum bardzo mnie zmieniła :)
    Obserwuję bo bardzo spodobał mi się twój blog !
    izz-izzy.blogspot.com
    Mam nadzieję że mój blog również spodoba się tobie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja teraz będę szła do 3 kl. gimnazjum, ale pierwszą mogę podsumować tak: masa nowych, nieznanych mi przedmiotów mnie strasznie przytłoczyła. W pierwszym półroczu nie dobiłam nawet do średniej 3,50... Na koniec miałam średnią ok. 4,00. W drugiej klasie było o wiele więcej nauki i było o wiele trudniej. Byłam już przyzwyczajona do 16 przedmiotów i 7 lekcji dziennie. Klasę drugą skończyłam ze średnia 4,50. Obawiam się trzeciej klasy, ponieważ nauki będzie jeszcze więcej no i egzaminy... Jednak mam zamiar mieć pasek i uczyć się do każdego przedmiotu, a nie jak w ostatnim roku szkolnym...

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja idę teraz do 3 klasy i nie mam bladego pojęcia gdzie chce potem iść dalej..
    świetny post !

    Zapraszam do mnie
    http://klauuuudiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja ide do 2 klasy gim i sie mega boje!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)