10 cze 2014

Co u Natalii ?

Stop Stop Stop

Powiem szczerze, że spędziłam drugi świetny weekend i marzy mi się powtórka, takie weekendu ! Zawarłam nowe znajomości ( a kto wie, może i przyjaźnie) I mega, mega, mega się wyluzowałam. Zaczynam już czuć te wakacje ;) A teraz postaram się wam opisać co dokładnie robiłam przez te 3 dni.
Piątek 
Początkowo zamierzałam nigdzie nie wychodzić, ale w końcu była tak śliczna pogoda, że mówię ,,Nie no .. muszę gdzieś iść''. Dziewczyny były na treningu siatki, więc zadzwoniłam do chłopaków i poszliśmy się gdzieś przejść. Oczywiście Natalia jak zobaczyła Lubisie to nie mogła się powstrzymać od kupna. Jejku ja KOCHAM LUBISIE ! 
Stwierdziliśmy że pójdziemy w stronę gimnazjum i pójdziemy posiedzieć na siłowni, ale po drodze spotkaliśmy Oktawię - którą już znacie - I Madzię - którą poznacie. Zatrzymaliśmy się przy nich i stwierdziliśmy że pójdziemy razem posiedzieć przed halą i poczekać a wszyscy opuszczą trening. Usiedliśmy na schodach, gdzie mieliśmy max zabawy i niedługo potem wyszły osoby z treningu. Stwierdziliśmy, że na schodach jest za gorąco, więc poszliśmy do parku, gdzie była rozstawiona scena, bo w sobotę i niedzielę miał się odbyć festyn. Jak weszliśmy na scenę, to wygłupy były na poziomie wysokim. Śpiewanie, ganianie się, tańczenie. I teksty : ,,Kiedyś tu wystąpię, jako gwiazda wieczoru''. Ach .. marzenia ;)
Rozeszliśmy się, ale oczywiście, już umówieni na sobotę ! 
Niby tylko znajomi.. z dziewczynami nie rozmawiałam za często, prawie się nie znałyśmy, a było mega fajnie !
SOBOTA 
Spotkanie o 16 i od razu do parku. Jak zaszliśmy to nic ciekawego na festynie się nie działo - no poza występami naszych znajomych. Do tego było straaasznie gorąco, więc postanowiliśmy iść gdzieś do cienia i pograć w butelkę. Hahaha. Może za bardzo nie będę tu o tym opowiadać ;) 
Gdy nam się to znudziło to wróciliśmy na festyn i rozejrzeliśmy się za atrakcjami i znaleźliśmy idealną dla nas. Nie wiem jak to nazwać (3 zdjęcie). Ja na to mówię karuzela, w cenniku była ławka a na tym czymś pisało Up&Down. Ogarniacie ? 
Oglądaliśmy to z boku i mówiliśmy że ee takie słabe, ale chodźmy. Poszliśmy i po siadnięciu (nwm jak to napisać) na krzesełku pojawił się pierwszy strach. Maszyna ruszyła a my wszyscy w pisk. Było super ! Ale nie spodziewałam się że to coś ma taką moc ! Było B O S K O ♥
Do domu wróciłam najpóźniej ever w roku szkolnym (nie licząc sylwestra), bo około 23. Mamy tą moc. Więzi zaciśnięte jeszcze mocniej i umówieni na niedzielę ! 
W niedzielę również zdecydowaliśmy się na kolejkę, ale emocje już mniejsze. Oczywiście lody, butelka i szał na Kubę i Piotrka ! ♥
Ja chłopaków lubię od momentu, przed must be the music. Ale to był dosłownie tydzień przed MBTM. Zakochałam się wtedy w Emotions - i tak jest do tej pory. AA i wczoraj wyszła studyjna wersja - 
Tak więc koncert był mega mega mega boski (mam uzależnienie od słowa mega ugh). I tak jak mówiłam - Kocham Chłopaków ♥

A JAK MINĄŁ WASZ WEEKEND ?
LUBICIE TAKIE POSTY ?

Snapchat : natalia0122
poczta : natalia.boryn@gmail.com






14 komentarzy:

  1. Jasne, że lubimy!
    Świetne kolaże :)

    alexshia-a.blogspot.com | zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się bardzo!
    to moj blog:
    http://martfotofashion.blogspot.com/
    obserwacja za obserwacje? dopiero zaczynam :)
    jesli tak zaobserwuj i naspisz w kometarzu zrobię to samo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja weekend spędziłam na Lednicy, młodzieżowym spotkaniu i też świetnie się bawiłam, szczególnie rozdając "Free Hugs" :) Jak widzę miałaś bardzo ciekawy weekend, a szczególnie ten koncert chłopaków, też chciałabym tam wtedy być :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    www.drianablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  4. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Bardzo lubię tego typu posty. ;)
    Podoba mi się twój blog, chyba zostanę tu na dłużej :)

    Może masz ochotę na wspólną obserwację?
    Jeżeli zaczniesz, napisz w komentarzu, a ja na pewno się odwdzięczę :)

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalko śliczne zdjecia :)

    super wyglad bloga

    moze obs za obs

    daj znac na moim blogu :)

    buziaki

    http://nikkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie spędziłaś weekend! Fajnie, że zawiązałaś więzi z "nowymi" osobami :)

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że ciekawie spędziłaś weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia :D
    Zapraszam: http://babi-bloog.blogspot.com/
    Jeśli ci się spodoba - zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że było fajnie hahaha :)

    http://im-mer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać że fajnie spędziłaś weekend.
    Wpadniesz na nowy post?
    http://susan-and-olivia.blogspot.com/2014/06/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Cuudowny post! :) Piękne zdjęcia, bardzo dopracowany post ♥ Czekam na kolejny.

    Być może mój blog przypadnie Ci do gustu? :)
    Zapraszam,
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne zdjęcia *-*
    Zapraszam do mnie. Jeśli ci się spodoba zaobserwuj :)
    http://zaczarowanasoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog! :) http://styletimeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęcia, a treść bardzo wartościowa. Uwielbiam takie posty! :)
    pisanewoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)