27 maj 2014

Wycieczka Klasowa !

Tydzień temu w środę o godzinie 10:30 no może trochę później wyjechaliśmy na wycieczkę klasową do Zakopanego ! :)
Podróż autobusem minęła bardzo przyjemnie i dość szybko - za szybko bo było super ! Pierwszy postój odbył się nie gdzie indziej jak oczywiście w maku ! I tam też standardowo wygłupy !
Gdy dojechaliśmy do Zakopanego, a tak właściwie do Poronina to  jedyne co zrobiliśmy to zjedliśmy obiad i rozpakowaliśmy się, a zaraz po tym pojechaliśmy do Zakopanego !
Pierwszy kierunek w Zakopanem to Gubałówka, ale powiem szczerze że to było na prawdę nudna wyprawa. Wjeżdżaliśmy kolejką pełną licealistów, którzy uważali się za lepszych od innych, a na Gubałówce mieliśmy dosłownie brak czasu wolnego, więc tą wyprawę zaliczam do DNA 
Gdy zjechaliśmy na Krupówki to pierwszy kierunek - McDonald i szczerze początkowo nie chciało nam się nigdzie chodzić, ale później ? Brakło na czasu ;)
Zaczęłyśmy od CCC gdzie bez mała przymierzyłyśmy każdą parę szpilek - Najlepiej !
Po CCC odkryłyśmy cudowne Reserved, które było UWAGA 4 PIĘTROWE !

Było tak śliczne, cudowne, piękne że ja mimo iż wcześniej nie przepadałam za Reserved zakochałam się w nim. Więc jeżeli będziecie w Zakopcu to to Reserved odwiedźcie obowiązkowo !
Po Krupówkach zaliczyliśmy skocznie, gdzie były najlepsze Oscypki ever ! Potem Biedrona i do Pensjonatu, gdzie zjedliśmy kolację, a po niej była to bardzo emocjonująca noc haha :D

Następnego dnia rano wybraliśmy się na Morskie Oko - hard ! Nogi nawet mnie nie bolały, bolała mnie temperatura powietrza. Było tak strasznie gorąco, że momentami myślałam, że już nie dam rady iść dalej. Ale dałam radę :) 
Widoki na Morskim Oku - nie zapomniane i nie do opisania - Po prostu cudownie ! 
Gdybym tu mieszkała to na pewno przychodziłabym tu biegać i nad Morskim Okiem odpoczywać i się opalać haha 
Po Morskim Oku, gdy wróciliśmy do Pensjonatu marzyłam tylko, żeby się położyć i leżeć, ale nasze panie wymyśliły że pojedziemy do Zakopca ! Początkowo w mojej głowie takie : ,,Cooo po tylu kilometrach kolejne kilometry?'' Ale że jestem osobą dość optymistyczną, szybko odpędziłam tę myśl i zamieniłam na coś w stylu : ,,O super pójdę do Reserved'' :)
Gdy zajechaliśmy to znowu obeszłyśmy wszystkie sklepy (Nagle zyskałyśmy full siły haha), ale największą atrakcją był tamdararam .. DOM STRACHÓW ! Co prawda nie weszliśmy do niego, ale ubaw max. Weszliśmy tylko na schody i ktoś zaczął piszczeć, że się coś rusza i wszyscy schodami w dół - Ucierpiały na tym moje plecy, które zostały przez kogoś podrapane. Dziękuję ;)
Noc już była mniej emocjonująca, bo jak wróciliśmy to już dosłownie na nic nie miałyśmy siły ;)
Następnego dnia - Dzień wyjazdu :c 
Ale i ten dzień nie odbył się bez zwiedzania ! 
Zaczęliśmy od Słowacji, a tak w sumie od marketu na Słowacji, gdzie zaopatrzyłam się w moje ukochane czekolady Studenckie i Lentylki ♥ Kocham Kocham Kocham
Po Słowacji pojechaliśmy na Zamek w Niedzicy, gdzie masakrycznie wiało, ale przy tym był świetny ubaw ! 
 
Tak, tak.. scena z Titanica, ale brak mi partnera
All the single laydies ...

Później nasza wyprawa przeniosła się do Szczawnicy ! Ja Szczawnicę kocham i mogłabym tam zamieszkać (Kto był to wie o czym mówię).
Zaczęliśmy od wjazdu na Palenicę, gdzie posiedzieliśmy sobie, a potem zjechaliśmy nad Grajcarek, gdzie mieliśmy czas wolny i ja wypatrzyłam stoisko z Kołaczami ! mmm ♥ 


I tak oto koniec wycieczki :c Były to najlepsze 3 dni w roku szkolnym z moją klasą ! Kocham xoxo
Mam nadzieję, że post was do czegoś być może zainspirował.. mam nadzieję, że wytrwaliście do końca ! ♥

A WY LUBICIE WYCIECZKI KLASOWE ?

Snapchat : natalia0122
email : natalia.boryn@gmail.com 

13 komentarzy:

  1. Jaki cudny szablon ♥

    Appi Blog (kliknij)

    Może wzajemna obserwacja? Jak się zgadzasz napisz w komentarzu u mnie ♥


    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku.. Ja też byłam w Zakopanem w tamtym tygodniu od 19-23 maja. :D

    Fajne posty i ciekawy blog. :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij ... i odp. u mnie. :*
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugie zdjęcie chyba najbardziej mi się podoba, ale wszystkie świetne *o*
    Masz bardzo ładny odcień włosów ! :)
    Fajnie że pojechaliście do Zakopanego, ja też niedługo jadę na wycieczkę klasową w góry, ale do Wisły :)


    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Życzę udanej wycieczki !

      Usuń
  4. Ja tak średnio lubię.
    Obserwujemy? Odpisz u mnie ;p Będę wdzieczna jak klikniesz w banner FakeTattoos.
    http://iampatrysja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne widoki! Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    kumiiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę że wycieczka udana :) Ja od 4 do 6 będę w Wawie :)

    Obs za obs ?

    wszystkoinic-bywampir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mimo, że jestem z moją klasą dopiero rok to bardzo lubię z nimi wycieczki, 4-6 też mam wycieczkę :)
    Masz piękne włosy *.*



    wpadniesz do mnie? :) http://juulyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjecia! :) ja byłam 3 razy w Zakopanem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam kiedyś w Zakopanym! Wycieczka niezapomniana! Też byłam na skoczniach :)
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia *_*
    Cieszę się, że wycieczka Ci się udała ;)
    Śliczne widoki <3

    anaa-blog2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. I savour, cause I found just what I was looking for.
    You've ended my 4 day long hunt! God Bless you man. Have a nice
    day. Bye

    Also visit my weblog; kayaks for sale

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)