19 maj 2014

Unbiological Sister :)

Zapewne czytając moje posty mogliście się natchnąć na określenie Unbiological Sister.
 O co chodzi ?
W swoim życiu napotykacie  masę osób, dobrych i złych i pewna garść tych osób staję się waszymi przyjaciółmi i spośród tych przyjaciół wyróżniają się jeszcze osoby, które są dla was jak rodzeństwo. Ja mam właśnie taki przypadek o którym wam opowiem ! :)

Jak zaczyna się siostrzana miłość ?
Gdy po raz pierwszy rozmawiałam z moją ''siostrą'' to na początku już wiedziałam że to nie będzie zwykła znajomość. Spędziłyśmy ze sobą dość dużo czasu i tak zaczęłyśmy się częściej spotykać mimo iż dzieli nas kilka kilometrów :c 
Tak na prawdę to siostrzane uczucie nie rodzi się od samego początku. Wydaje mi się że u nas początek miało całkiem niedawno - około rok temu - mimo iż znamy się już więcej niż rok. Ale około roku temu po raz pierwszy powiedziałyśmy o sobie siostry - i tak zostało do tej pory. Anastazji (bo tak na imię mojej ''siostrze'') już teraz wcale a wcale nie traktuję jak przyjaciółki. W C A L E. Tak może się to wydawać dziwne, bo w końcu to nie rodzina ani nic, ale tak jest :) Nie umiem tego do końca opisać.. 

Jak to jest mieć taką siostrę ?
Jak macie przyjaciółkę taką prawdziwą (tak ja też mam i je serdecznie pozdrawiam i kocham i wgl xoxo) to jesteście największymi szczęściarzami na świecie ! Ale jak to jest kiedy przyjaciółka staje się siostrą ? Zupełnie inaczej ! Tak na prawdę więzi pomiędzy wami są zupełnie inne. My bijemy się, przezywamy, pożyczamy sobie różne rzeczy, gadamy na wszystkie tematy, doradzamy sobie, wspieramy się.. To jest nie do opisania. Wiem że zawsze jak mam jakiś problem to mogę do niej napisać, zadzwonić i wygadać się - Co z tego że czasami paplam bez sensu ? Wiem, że zawsze przy mnie będzie i choćbym nie wiem jak okropna była to zawsze ze mną wytrzyma i za to ją kocham ! ♥

Mimo iż mieszkamy od siebie godzinę drogi to zawsze coś wykombinujemy żeby się spotkać ! A jak nie to gadamy przez Snapchata, Facetime, telefon.. Zawsze mamy ze sobą kontakt. A teraz przed nami najlepszy czas, czyli .. WAKACJE ! Które w większości zamierzamy spędzić razem ! 
Kocham Cię xo

MACIE TAKĄ UNBIOLOGICAL SISTER ? 

Snapchat : natalia0122
email : natalia.boryn@gmail.com




25 komentarzy:

  1. Awww :')
    Kocham Cię ;*
    Nie wiem co ja bym bez cb zrobiła :)

    Powodzenia w blogowaniu sister :)
    anaa-blog2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :)! Uwielbiam Twój styl pisania ;)!
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam w swoim życiu pecha i trafiam na samych fałszywych ludzi, ale myśle, że fajnie byłoby mieć kogoś takiego :) Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post :) Świetnie piszesz ;*
    Zapraszam do mnie! :) http://natalia-natttyy-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie mieć tzw. siostrę ! <3
    Obserwujemy? Zacznij i odpowiedz u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mam :)
    zapraszam na rozdanie z rosewhosale :)
    http://simplecurls.blogspot.com/2014/05/rozdanie-wwwrosewholesalecom.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny i pozytywny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasne, że mam taką ,,siostrę" :3
    Obserwujemy? ♥
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja może nie mam takiej "siostry", ale mam prawdziwą przyjaciółkę :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny nowy post <3 takie lubię czytać najbardziej
    Blog taki inspirujący zazdroszczę :*
    czekam na nową notkę

    zapraszam aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjaźń jest jedną z najważniejszych wartości w życiu ♥
    Mam taką "siostrę" <3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście, że mam taką siostrę ^^ Fajnie opisałaś ten temat :)

    http://bialy-krzyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. oczywiście znam się z nią 10 lat :O
    fajnie piszaesz :) zajrzyj do mnie - http://sunshineex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe pojęcie, nie wiedziałam, że tak można to nazwać :)
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się ten post :D

    OdpowiedzUsuń
  16. superowy post :*
    ja mam przyjaciółki i to dwie :P
    obserwacja za obserwacje ?
    http://believe-in-dreaams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście że mam taką siostrę :) Świetny post !
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :*
    wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mi się podoba ten post. Ja mam taka przyjaciółke którą moge nazwac siostrą :D Jeśli zaobserwujesz naszego bloga to my się odwdzięczymy na 100%

    U nas nowy post - może wpadniesz do nas i skomentujesz

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam i taką siostrę i takiego brata ! Ciekawy post :)

    Obs=obs (odpowiedź umnie )
    http://enjooyablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak słodko :3

    aki-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. No niestety ja nie mam takiej "przywodnej " siostry :(

    Zapraszam do mnie : http://zusmiechemdozycia.blogspot.com/
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Uważam się za szczęściarę, ponieważ w moim zyciu mam swoją "siostrę".To jest wspaniałe, że możemy ze sobą porozmawiać o wszystkim!Wspaniały post :)
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam taką siostrę <3 Kocham ją, bez niej bym nie przeżyła <3
    http://everyday-smart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)