30 maj 2014

Ulubieńcy Maja ! :)

♥Film
Sala Samobójców 
I to jest film który ja już oglądałam, ale za każdym razem ten film budzi we mnie takie same niesamowite emocje ! Film opowiada o chłopaku, który początkowo wiedzie spokojne życie, ale wszystko zmienia się po studniówce, kiedy okazuje się być gejem. Ogólnie film na pewno wami wstrząśnie i mogą pojawić się łzy. Jeżeli nie oglądaliście to koniecznie obejrzycie ! 
Tylko Ciebie Chcę 
Jeżeli obejrzeliście pierwszą część to za pewne nie mogliście się doczekać drugiej i większość z was już pewnie tę część obejrzała ;) Ja obejrzałam ją dopiero w tym miesiącu, gdyż wcześniej myślałam, że jest tylko jedna część Trzy Metry Nad Niebem.
Co ja sądzę o tej części ? Trochę szokująca, zupełnie nie tak spodziewałam się potoczenia tej historii. Myślałam, że związek Hugo i Babe (nwm jak to się pisze xd) się odbuduje, ale zamiast tego pojawia się w jego życiu nowa dziewczyna. Koniec filmu jeszcze bardziej szokuje. Także jak nie obejrzeliście jeszcze tej część to koniecznie ją obejrzyjcie ! A ja czekam na 3 część ;)
Łatwa Dziewczyna 
Na ten film trafiłam przez przypadek i początkowo tytuł i opis trochę mnie zniechęcał, gdyż myślałam, że to będzie kolejny beznadziejny film o nastolatce i jej ''wielkich'' problemach. Ale że strasznie się nudziłam, to postanowiłam, że jednak go obejrzę i muszę przyznać że jest to świetny film ! 
Jeżeli lubicie właśnie taką lekką, humorystyczną tematykę filmów to ten film jest zdecydowanie dla was. Opowiada o dziewczynie, która sama rozpuszcza plotki na swój temat. Fajny, lekki film i zdecydowanie wam go polecam ;)

♥Książka 
Gra o Juliana 
Jako że zaczął się sezon na opalanie tak też i zaczął się sezon na tą książkę, która ja U W I E L B I A M. Książka jest bardzo lekka, przyjemna, ale i porywająca i z każdą linijką jesteśmy coraz bardziej ciekawi co jest dalej. 

♥Piosenki 




♥Filmik na Youtube 





♥Potrawa 
W tym miesiącu opanowała mnie miłość do Maka, więc będą to dwie potrawy (chociaż nie wiem czy można je nazwać potrawami) z Maka. 
McFlurry 
Milkshake 


I to tyle z ulubieńców miesiąca ! Mam nadzieję, że się podobali, przepraszam tylko że tacy dość krótcy ;)

A JACY BYLI WASI ULUBIEŃCY MIESIĄCA?

Snapchat : natalia0122
e-mail : natalia.boryn@gmail.com



16 komentarzy:

  1. oglądałam te filmy :>
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sala Samobójców uwielbiam :)

    Zapraszam do mnie bedzie mi bardzo miło jak skomentujesz:)

    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Tylko Ciebie Chcę <3 Ogólnie 3metry nad niebem :))
    Buziaki ♥

    http://juliette-life-blog.blogspot.com/ -A to mój blog,jeżeli masz chwilkę wpadnij,a jeżeli Ci się spodoba zaobserwuj,byłoby mi niezmiernie miło !

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham film Tylko Ciebie Chce :) Świetni ulubieńcy :)
    Zapraszam do mnie - wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetni ulubieńcy! Nie oglądałam żadnego z tych filmów, ani nie czytałam tej książki. Także lubię te piosenki. Uwielbiam Zmiano, więc jej filmiki też ;)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu <3

    anaa-blog2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post :*
    obs=obs? Ty zacznij, a ja na pewno skończę :D
    http://sophieandmaryxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post <3 sala samobójców świetny film <3
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://tymbarkowwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog, na pewno będę zaglądać na nowe notki. Salę Samobójców i Łatwą dziewczynę oglądałam i bardzo lubię te filmy.
    P.S. Super tumblr :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post ♥ widać, że wkładasz w bloga dużo pracy! jest świetny :)
    oczywiście zapraszam cieplutko do mnie :*
    FLEMOUR
    jeśli mnie zaobserwujesz lub poklikasz w banery po prawej stroni na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog i bardzo ładny design

    fruutti.blogspot.com -

    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie pooglądam jakieś filmy bo nudaa :( http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. pomysłowe :)!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam film "Tylko Ciebie Chce" i również czekam na trzecią część <3

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam "Things We Lost In The Fire" ^^

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)