12 maj 2014

TMI TAG !

Co masz na sobie ? 
Na sobie mam legginsy i T-shirt :)

Czy kiedykolwiek byłaś zakochana ? 
Raczej to było tylko zauroczenie 

Czy kiedykolwiek miałaś fatalne zerwanie ?
Nie :)

Ile masz wzrostu ?
Mam około 170 cm. wzrostu :)

Ile ważysz ?
Ważę 45 kilo - 5 kilo niedowagi - nie dobrze :c

Jakieś tatuaże ?
Obecnie nie, ale planuję sobie zrobić :)

Jakiś piercing ?
Oprócz 3 dziurek w uchu to nie i nie planuję 

Ulubiona para TV ?
I tu jeżeli chodzi o taką realną parę no to Bey i Jayz, a jeżeli chodzi o seriale to tu mam ciężki wybór bo w TVD mam dwie ulubione pary, czyli - Elena i Damon i Caroline i Tayler, a z PLL Spancer i Toby i Aria z Ezrą :) 

Ulubiony Serial ? 
Mam dwa ulubione seriale : The Vampire Diaries i Pretty Little Liars ♥

Ulubione Zespoły ?
Ja jestem Directionerką, więc oczywiście na pierwszy miejscu z zespołów będzie One Direction, ale lubię też zespoły takie jak Arctic Monkeys czy One Republic :)

Coś czego Ci brakuje ?
Zdecydowanie brak mi lata, wolnego od szkoły, wysypiania się, ciepła, kąpiel w basenie, plaż.. Brak mi lata 

Ulubiona piosenka ?
To pytanie to wgl nie do mnie bo się czuję, jakbym była matką i miała wybrać które z dzieci jest moim ulubionym haha.
Ale za to mogę wam powiedzieć czego obecnie słucham : 


Ile masz lat ?
14

Znak zodiaku?
Baran

Czego szukasz u partnera ?
Poparcia, cierpliwości, opiekuńczości, rozbawiania :)

Ulubiony cytat ?
Ja mam raczej tak, że jak znajduję się w danej sytuacji to sobie przypominam wtedy dany cytat, który mi pomaga, ale najczęstszym jest ,,Rób to co kochasz, nie to co ci każą"

Ulubiony aktor ?
Z tych starszych aktorów to Adam Sandler a z tych młodszych to Zac Efron :) 

Ulubiony kolor ?
Najbardziej chyba lubię biały :)

Głośna muzyka czy cicha ?
GŁOŚNA !

Gdzie idziesz, gdy jesteś smutny ?
Do swojego pokoju i wtedy czytam sobie właśnie cytaty z mojej ściany, albo idę spać, bo z problemami najlepiej się przespać :)

Ile zajmuje Ci prysznic ?
Sam prysznic to około 10 minut.

Jak długo zajmuje ci przyszykowanie się rano?
Zajmuje mi około 1,5 godz. Razem z wstanie z łóżka, śniadanie i pozostałymi czynnościami

Biłaś się kiedyś z kimś ?
Z bratem o ile to się liczy haha

TURN ON Co cię kręci u chłopców?
PEWNOŚĆ SIEBIE ! Jeżeli jest fajny wesoły, zadbany, ma fajne perfumy fajnie jakby miał sześciopak haha :)

TURN OFF Co cię odrzuca u chłopców ?
Jeżeli nie są pewni siebie, smutni, wiecznie niezadowoleni z życia, chamscy, niezadbani, wulgarni

Powód dla którego dołączyłaś do bloggera ?
Powodem była Zmiano, która we mnie rozpaliła taką chęć bycia blogerką i oto jestem ! 

Czego się boisz ?
Przyszłość mnie trochę przeraża, zostanie samym, a z tych rzeczy materialnych to boję się iść ulicą jeżeli jestem na niej tylko ja i jeszcze tylko jedna osoba, albo grupa ludzi - wolę te zatłoczone ulice. 

Kiedy ostatnio płakałaś ?
Niedawno - wzruszyłam się na XFactorze :)

Kiedy ostatnio powiedziałaś, że kogoś kochasz ?
Powiedziałam, że kocham Kwiata niedawno xd

Co oznacza nazwa twojego bloga ?
Jest przypadkowa i tak na prawdę wymyślona na szybko i raczej nie oznacz niczego szczególnego.

Ostatnia przeczytana książka ?
Harry Potter i czara ognia

Książka, którą aktualnie czytasz?
Harry Potter i zakon Feniksa 

Co ostatnio oglądałaś (serial TV)?
Nie oglądam seriali TV, ale jeżeli chodzi o to co ostatnio oglądałam w TV to była to Eurovisia - SERDECZNE GRATULACJE DLA CLEO I DONATANA !

Ostatnia osoba z którą rozmawiałaś ?
Tata :)

Relacja między tobą, a osobą do której ostatnio wysłałaś sms-a ?
Ja prawie wgl nie piszę sms, ale fb traktuję jak sms-y, więc moje relacje z tą osobą są braterskie :)
Pozdrawiam Krystian :*

Ulubiona Potrawa ?
Kocham jeść, więc nie umiem wybrać jednej.

Miejsce, które chcesz odwiedzić ?
Jest mnóstwo takich miejsc ! Ja ogólnie kocham podróże ! :)

Ostatnie miejsce w którym byłaś ?
Kuchnia :)

Czy ktoś Ci się teraz podoba ?
Tak :)

Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś ?
Wczoraj mojego psa - liczy się ? :)

Ostatnio kiedy ktoś Cię obraził?
Hmm.. Nie przypominam sobie.

Ulubiony smak słodki ?
Czekolada !

Na jakich instrumentach grasz ?
Pianino i flet poprzeczny :)

Ulubiona część biżuterii ?
Łańcuchy :)

Ostatni uprawiany sport ?
Zumbaa :)

Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś ?


Ulubiony tekst na podryw ?
nie mam takowego :)

Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu ?
-----

Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie ?
Z rodzinką :)

Kto powinien odpowiedzieć na te pytania ?
Moi obserwatorzy ! 

PODOBAŁ WAM SIĘ TAG?
Niestety na blogu przez pewien czas, nie będzie MOICH zdjęć, bo mam problemy z aparatem 


Snapchat : natalia0122
Poczta : natalia.boryn@gmail.com



11 komentarzy:

  1. Widziałam już ten tag, muszę go zrobić, jest świetny ;3
    Ciekawe odpowiedzi ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post *_*
    Uwielbiam ten tag <3
    Może zrobię taki tag ;)

    anaa-blog2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hei <3 Świetny blog, taki kolorowy i wgl. Daje kopa energii. Obserwuje i zapraszam do sb <3 P.S.Tez kocham zmiano <3

    agatinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tag, ja też uwielbiam czekoladę! Haha mam nadzieję, że problem z aparatem się naprawi!
    http://olllie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no ja też mam taką nadzieję :D

      Usuń
  5. Proszę zmień wygląd bloga.... bo aż ciężko się czyta.

    http://inspire-someone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zmień wygląd bloga :) uwielbiam Saszan cieszę się że dodałaś jej tu filmik. Jeśli zaobserwujesz naszego bloga to na 100% się odwdzięczymy i oczywiście świetne zdjęcia

    U nas nowy post - zajrzysz i skomentujesz ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tagi, ciekawie odpowiadasz na pytania :) moze tez go zrobię :)
    obserwuje i liczę na rewanz <3
    amimitte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jets ten tag, ciekawe odpowiedzi ;3
    Mam prośbę, poklikasz w linki, to bardzo ważne ♥ KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. też lubię Zac'a Efrona (zawsze będzie kojarzył mi się z HSM xD) ;)

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super notka odnośnie Ciebie c:
    Z innej beczki : już napisałam do Ciebie odnośnie designu , odpisz jak najszybciej na niego :D
    lovett-lov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)