9 maj 2014

Rutyna dnia ! Jak dobrze rozplanować czas ?


Codziennie budzę się o godzinie 6:00 (wyjątkiem jest poniedziałek i oczywiście weekend). I ja wcześniej miałam dość duże problemy ze wstaniem i przycisk drzemka królował caały czas. Teraz znalazłam na to fajny sposób taki jak fajny napis do budzinka, np : Hello Sunshine lub Goodmorning my beautiful girl .. Oprócz tego fajna muzyka - idealna na początek dnia ! Wiele osób mówi, że na budzik ustawia piosenki, których nie lubi, ale dla mnie to bezsens no bo co to za przyjemność ? 
Później jak już się zbiorę to idę szykować śniadanie i samą siebie, a podczas tego słucham RMF'u - według mnie świetna stacja, ze świetną muzyką idealną na każde poranki ! 
Jeżeli chcecie wiedzieć co jem na śniadanie, lub jaki robię makijaż do szkoły to napiszcie na dole ! :-) 
Po tym wszystkim oczywiście idę do szkoły, gdzie spędzam czas od 8:00 do 15:00 

Po skończeniu lekcji i powrocie do domu ogarniam pokój, oraz jem obiad oglądając mój ulubiony serial, czyli obecnie TVD. 
Później ucinam sobie 10 minutową drzemkę - tak dla odświeżenia - i zabieram się za naukę. 
Najpierw odrabiam lekcję pisemne, robię przykłady z matmy, lub chemii i idę po herbatkę, po czym wracam i uczę się tego czego muszę wykuć na pamięć.
Po lekcjach zabieram się za grę na pianinie i później za śpiewanie, a tak w zasadzie łączę ze sobą te dwie rzeczy :) 
Oczywiście w moim planie dnia nie mogło by zabraknąć ćwiczeń ! 
Mój program treningowy składa się z 4 rzeczy. Zaczynam od hula-hupa, przechodzę do skakanki, później robię workout razem z kanałem X-HIT Daily i kończę Zuuumbą ♥
Po ćwiczeniach, zabieram się za ogarnianie wszelkich moich stron społecznościowych, piszę ze znajomymi - po prostu relaksuję się po tym wszystkim. 
Później idę zjeść kolację i ogarnąć siebie - czyli taki typowy czas na relaks po całym dniu zaczyna się właśnie od tego momentu, gdyż bloggowanie czy inne rzeczy traktuję też jako obowiązek - ale przyjemny obowiązek i kocham to robić.
Po zejściu do swojego pokoju, który jest dobrze przewietrzony, aby lepiej się spało, biorę się za powtórkę materiału na jutro, a potem za oglądanie filmików moich ulubionych vlogerek, co działa na mnie kojąco :) 
Potem ogarniam jeszcze raz siebie i zbieram się do wieczornego przeniesienia w inny świat, czyli pożycia przez chwilę życiem innej osoby, oderwanie się od świata - kocham to ! I po książce następuje moment, w którym zasypiam i śpię, śpię, śpię i na nowo rutyna !

Właśnie tak prezentują się trzy dni po kolei w moim tygodniu, gdyż, w czwartek troszkę mi się zmienia i oczywiście piątek, sobota, niedziela jest zupełnie inaczej.. 

CHCECIE ZOBACZYĆ RUTYNĘ POZOSTAŁYCH DNI ?
JAK WYGLĄDA WASZA RUTYNA ?
CHCECIE OSOBNY POST O ŚNIADANIU I MAKIJAŻU ?
Snapchat : natalia0122
poczta : natalia.boryn@gmail.com











13 komentarzy:

  1. Świetny post ! To dobrze, że umiesz organizować sobie czas, bo wiele osób ma z tym problem ;) Post przydatny i jestem za postem o rutynie innych dni oraz twoim śniadaniu i makijażem do szkoły <3

    anaa-blog2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam podobny plan dnia, tylko nie mam pianina i nie umiem śpiewać :(
    Chciałabym zobaczyć pozostałe dni!
    http://olllie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post! :)
    zapraszam do mnie --> mybluuuesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie piszesz , przeczytałam cały post - naprawdę piszesz tak naturalnie , fajnie że aż się chce czytać ! :)
    Jedyną wadą na blogu to design - po prostu troszkę tak za mało estetycznie może jest - na blogach zasada " mniej oznacza więcej " się bardzo dobrze sprawdza :) - Ale to tylko moja osobista opinia na temat bloga i nie musisz jej brać pod uwagę ! :)
    Jeśli będziesz chciała się o coś zapytać związane z designem bloga - napisz na ten email : paula129.1997@o2.pl :)
    Ogólnie to naprawdę super piszesz i będę zaglądała częściej ! :D

    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Zapraszam do komentowania bądź obserwacji u mnie ♥
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo umiesz grać na pianinie i śpiewac ; )))
    http://sylllandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. masz dużo ciekawych zajęć ;)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny post, ja nie mam tak zorganizowanego dnia, nie lubie dzialac codziennie tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy i bardzo fajny post :) Moja rutyna nieco się różni :D


    Zapraszam do mnie. Jeśli Ci się spodoba to byłoby mi bardzo miło gdybyś skomentowała lub zaobserwowała :)
    http://wiktooria-blog.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też ćwiczę :)
    3maj się cieplutko ^^

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post :)
    zapraszam do mnie -->mybluuuesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę wytrwałości ;) ja niestety mam problem ze wstawaniem wcześnie rano , ale może spróbuje z twoimi sposobami ;p
    http://wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)