15 maj 2014

Pomysły .. Zlot :)

Nadal brak aparatu 

Co u mnie ?
Ten tydzień jest dla mnie wyjątkowo trudnym tygodniem i z utęsknieniem czekam, aż nadejdzie jutro godzina 13:30, opuszczę szkołę i zacznę weekend. Tego mi zdecydowanie trzeba, bo ten tydzień był - jest nwm pechowy :/
Cytat ostatnich dni :)

Ostatnio też nawiązałam kontakt z pewną bloggerką (KLIK) która pomoże mi z UWAGA .. DESINGIEM BLOGA ! Taak ! Mój blog wreszcie, będzie wyglądał normalnie a nie jak jakieś pobojowisko, ale no ech nie nadaję się do tworzenia wyglądu bloga, ale mam nadzieję, że ta świetna osóbka mi pomoże :)
Dzisiaj po szkole, a raczej po moim egzaminie z pianina - zadzwoniła do mnie moja unbiological Sister :) Gadałyśmy około godziny - najlepiej :) 
Na prawdę polepszyła mi humor, wygadałam się, ponarzekałam haha, czasami na prawdę świetnie jest się wygadać - jest wam wtedy lżej, świeżej myślicie i problemy wydają się być mniejsze. 
Podczas rozmowy z nią, rozmawiałyśmy już o wakacjach, które wiadomo - za niedługo. Prawdopodobnie pojawię się w Olsztynie, koło Czewy, więc o Częstochowę też zahaczę i tu narodził się nowy pomysł ! 
ZLOT !
Czyj zlot ? Mój :) Tak, tak wiem że dziwne, bo ja jestem bloggerką z nie pełna 30 obserwującymi a inne mają 125362 i nie robią zlotów .. Tak, tak, tyle że ,,mój'' zlot miałby wyglądać zupełnie inaczej, ale o tym - jeżeli będziecie chcieli - pojawi się odrębny post :)
Dzisiaj odkryłam wreszcie po dwóch latach jak działa facetime ! Super ! 
Jakie plany na następny tydzień ?
Więc.. jutro ostatni dzień szkoły wreszcie ! Po południu na trening i potem zaczynamy weekend z TzG ! (Para nr. 10 przypominam)
W Sobotę jeszcze brak planów, ale możliwe że odwiedzi mnie moja unbiological sister :) 
Niedziela jak niedziela 
Poniedziałek szkoła, szkoła, szkoła
Wtorek szkoła, szkoła i nie muszę się uczyć, gdyż w środę wyjeżdżam na wycieczkę klasową do Zakopanego ! :) I moje pierwsze w życiu zajęcia Zumby - zapowiada się cudownie
Środa - Zakopane 
Czwartek - Morskie Oko
Piątek - Szczawnica
Zapowiada się idealnie i mam nadzieję, ze tak będzie :)
Jakie posty ?
Na pewno pojawią się obiecanie posty o sobotniej, niedzielnej i piątkowej rutynie :) 
Po wycieczce na pewno pojawi się też podsumowanie wycieczki :)

A CO TAM U WAS?
CO MYŚLICIE O ZLOCIE ?

TUMBLRTWITTER / ASK / INSTAGRAM  / YOUTUBE
Snapchat : natalia0122
email : natalia.boryn@gmail.com

17 komentarzy:

  1. <3 cieszę się, że poprawiłam Ci humor ;*
    Ja bym na pewno była na zlocie ;3
    Czekam na następne posty ;)

    anaa-blog2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. alez ty kreatywna ^^


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No niezły pomysł z tym zlotem :))

    Wpadnij do mnie, a jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj, a ja z pewnością się odwdzięczę ;)
    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. ja myślę że pomysł z z tym zlotem jest świetny. U nas wszystko świetnie. Jeśli zaobserwujesz naszego naszego bloga to na 100% się odwdzięczymy
    U nas nowy post - wpadniesz i skomentujesz ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No liczę, że design będzie super :)
    olaani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post i blog tylk ta woda w tle utrudnia mi czytanie
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    JEŚLI KLIKNIESZ W BANER U MNIE NA BLOGU W NASTĘPNYM POŚCIE POJAWI SIĘ TWÓJ LINK DO BLOGA !

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na twój nowy design :)

    Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak skomentujesz albo zaobserwujesz jak ci się spodoba :3
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten cytat z pierwszego zdjęcia :)

    milky0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na nowy wygląd <3 Fajne cytaty ^^
    Pozdrawiam :*

    ~~~~
    http://juliette-life-blog.blogspot.com/ -A to mój blog,jeżeli masz chwilkę,wpadnij a jeżeli Ci się spodoba,byłoby mi niezmiernie miło jakbyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chcę zobaczyć nowy design. Sama je wykonuję ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com (blog z outfitami)
    http://kosmetycznieinastolatkowoola.blogspot.com (blog kosmetyczny- dopiero zaczynam)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysł świetny :> haha
    Obserwuję, jeżeli spodoba ci się moj blog zaobserwuj.
    Mam nowy post mogłabyś wpaść?
    będę tu częsciej wpadać i dodawać dużo komentarzy.
    http://stylish-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł ;);)
    http://sylllandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam posty w których ludzie piszą od serca ♥ i tak właśnie było w twoim przypadku. Czekam na kolejny post, a tym jestem zachwycona ! :)

    Pozdrawiam! :)
    Za każdą obs. oraz kom. odwdzięczam się ! <3
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł! :* buziaki!
    Obs za obs? Odpisz u mnie!
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy post <3 bardzo mi się podobają takie posty
    wygląd bloga świetny, pozdrawiam :*
    czekam na kolejną notkę

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    zapraszam aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. http://forever-kwiatonators.blogspot.com/ Odwiedzisz ? Może i kolejny taki sam blog, a może czymś będzie się wyróżniał :D miło mi będzie, jeżeli skomentujesz, odpowiesz na pytanie w ankiecie, cokolwiek <3 Z góry dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)