5 maj 2014

Picie Wody !

Postanowiłam napisać tego posta, ponieważ zaczyna się sezon wakacyjny, co oznacza, że wracają do nas słodkie napoje i tym podobne.. Ale nie martwcie się nie będę wam tu przynudzać o tym, że macie pić tylko wodę, a od słodkich napojów uciekać ! :) 
Ja sama kiedyś od wody stroniłam i raczej wybierałam słodkie napoje, bo wiadomo są lepsze smakowo niż jakaś tam woda, ale rok temu przekonałam się, że jednak nie. 
Od kąt zaczęłam ćwiczyć musiałam ograniczyć słodkie napoje, ale oczywiście z umiarem. To nie jest tak, że wy musicie całkowicie zrezygnować z nich. Możecie je pić, ale z umiarem. 
Aktualnie w moim płynospisie przeważa głównie woda, ale ciężko było mi się przestawić ze słodkich napoi na nią - jak tego dokonać ? 
Po pierwsze to nie miej złego nastawienia i nie wmawiaj sobie, że woda jest ohydna i nie ma żadnego smaku - ja tak robiłam i to nie jest dobre podejście. 
Musicie się do niej przyzwyczaić - tak jak do wszystkiego. 
Starajcie się początkowo wyznaczyć pory picia wody :) 
Po przebudzeniu pijemy 2 szklanki wody - to pomoże nam ,,rozbudzić'' organy wewnętrzne i samych siebie, działa jak taki wewnętrzny prysznic :)
30 minut przed posiłkiem pijemy szklankę wody - to pomoże nam w trawieniu, czyli rano jak się budzimy i piejmy dwie to możemy później za 30 minut zjeść śniadanie, w szkole na rozpoczęciu lekcji pijemy wodę, a po lekcji jemy drugie śniadanie, po przyjściu ze szkoły pijemy wodę i za 30 minut obiad i 30 minut przed kolacją - dla mnie to są ćwiczenia, gdzie wypijamy sporo wody, ale o tym za chwilę - też pijemy szklankę wody. 
Przed prysznicem, bądź kąpielą również wypijmy jedną szklankę wody - to pomoże w obniżeniu ciśnienia krwi. 
I wasza ostatnia szklanka wody w ciągu dnia to ta przed zaśnięciem - będzie wam się o wiele lepiej spało ;) 
Jeżeli chodzi o ćwiczenia fizyczne to wiadomo, że tej wody pije się dość dużo, gdyż podczas ćwiczeń musicie nawadniać organizm, bo jak nie to padniecie. To samo jest gdy śpiewacie - musicie nawilżać gardło, oczywiście zwykłą czystą wodą w temperaturze pokojowej, bo nie wolno wam pić wtedy słodkich napoi.
Tak jak nawadniacie skórę od zewnątrz, aby nie była słucha, tak musicie nawadniać ją od wewnątrz. Potrzebujecie wody, aby wasz organizm był czysty, tak jak potrzebujecie wody, żeby skóra była czysta ;)

MAM NADZIEJĘ, ŻE JAKOŚ ZACHĘCIŁAM WAS DO PICIA WODY ! 
A WY PIJECIE WODĘ ? 

TUMBLR / TWITTER / ASK /  INSTAGRAM / YOUTUBE
Snapchat : natalia0122
e-mail : natalia.boryn@gmail.com











16 komentarzy:

  1. Świetny post! Ja miałam tak samo, zawsze daleeko od wody. Ale teraz słodkie napoje są raz na jakiś czas :)

    anaa-blog2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja niestety nie przepadam za wodą ;/
    http://simplecurls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No woda woda woda :) zdrowa!

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja piję wodę odkąd pamiętam :)
    ~~~~
    http://juliette-life-blog.blogspot.com/ -A to mój blog :) Jeżeli masz chwilkę wpadnij,a jak Ci się spodoba zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są obłędne. *-*

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy post :)

    Zapraszam do mnie: kindziamindziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja od niedawna staram się pić więcej wody :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja piję dość dużo wody :)
    ale od czasu do czasu lubię wypić coś słodkiego!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. No dużo wody powinno się pić dziennie :3
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie tu, będę częściej wpadać ;)
    Klikniesz w banner sheinside u mnie? Jeśli to zrobisz zaobserwuję Cię!!
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piję wodę praktycznie ciągle, unikam słodkich napoi <3
    obs za obs? Zaobserwuj a zrobię to samo :*
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. przydatny post!
    obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  13. woda nie jest nawet taka zła :p

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)