19 kwi 2014

Moje Urodzinki i Święta !

Hej ! Wczoraj miałam swoje 14 urodziny i teraz trochę opowiem wam o tym jak je spędziłam !
Więc, w przeddzień moich urodzin, coś około godziny 24 napisałam do Dawida Kwiatkowskiego o moich urodzinach, tak po prostu, bez żadnych zamiarów, że zauważy to.
Obudziłam się rano i jak to zwykle robię zaczęłam sprawdzać powiadomienia. Patrzę na powiadomienia na instagramie i piszę, że kwiatkowsky polubił moje zdjęcia, na początku nie dowierzanie i mówię fejk. Ale wchodzę i to faktycznie konto Dawida, więc sprawdzam jeszcze raz, czy to aby na pewno mój profil i okazało się że tak. Kwiat złożył mi życzenia !
Moje uczucia.. nie do opisania. O czymś takim nawet nie marzyłam, a to że Kwiat mnie zauważy zaliczałam do listy marzeń nie spełnionych - aż do wczoraj. Coś niesamowitego ! 
Po południu prezencik przygotowali dla mnie rodzice

Mamusia upiekła przepyszny torcik ! 
I dostałam prezent z moim misiaczkiem, który spełnił moje marzenie : 
aaaaaa ! 
Później wybrałam się na spacer z moimi BFF :) a po powrocie kolejna niespodzianka : 
Takk.. Ja też nadal w to nie wierzę :) 
Podsumowując - Najlepsze urodziny Ever ! 
A teraz zbliża się najlepsza impreza ever ! 

Tak jak pewnie większość z was, byłam dzisiaj na święceniu no a już jutro Wielkanoc ! Szczerze mówiąc to okres od świąt do świąt minął mi dość szybko, ale cieszę się że jest teraz większa przerwa, bo szkoła już powoli dawała mi się we znaki ;) 


 

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI ŚWIĄT WIELKANOCNYCH ŻYCZY WAM NATALIA ! 
Buziaczki :* 


A CO TAM U WAS ? 
WEESOOŁYCH ŚWIĄĄĄT ! 





14 komentarzy:

  1. świetny post ! Śliczne zdjęcia, 2 ostatnie najlepsze *_*
    i gratulacje, że spełniłaś marzenia :)

    anaa-blog2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com
    nutkaciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie świetna niespodzianka na urodzinki :)
    100 lat!
    ♥MÓJ♥BLOG♥


    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźnione 100 ;*
    Zapraszam: http://me-and-the-little-world.blogspot.com/
    Jeśli ci się spodoba-- zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie tu, będę częściej wpadać! :))
    + Obserwujemy? (zacznij ja na pewno się odwdzięczę!)
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow,fajnie że Dawid złożył ci życzenia,ja również składam ! :)
    izz-izzy.blogspot.com
    Jeśli spodoba ci się mój blog,zaobserwuj i skomentuj-a ja na 100% się odwdzięcze.
    Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejciu faktycznie udane urodziny ♥ Miałaś najlepszy prezent na świecie ;) I oczywiście moje spóźnione " Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin " :)

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, dostać życzenia od swojego idola... wyobrażam sobie twoją reakcję, musiałaś być przeszczęśliwa! <3

    Zapraszam na mojego bloga. Jeśli Ci się spodoba zapraszam też do skomentowania i obserwacji. :)
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę ci
    Zapraszam: http://me-and-the-little-world.blogspot.com/
    Jeśli ci się spodoba - zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że tobie się udało. :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia <33
    Może Obserwacja za Obserwacje? Zaobserwuj mój blog i zostaw komentarz a ja odwdzięczę się tym samym :) juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że Ci się udalo :)
    http://sylllandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się ,że Ci lajknął ja nie miałam tyle szczęścia :)
    Jeżeli coś Ci się spodoba to skomentuj lub zaobserwuj :) http://ariee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog :) fajnie piszesz :)

    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/04/not-afraid.html nowa notka! zapraszam na bloga, każdy komentarz i obserwowanie będzie odwzajemnione. :)‎

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)