14 kwi 2014

Have a Beautiful Smile !


Wielu z was zapewne zastanawiało się nad tym jak mieć piękny uśmiech taki jak wszystkie modelki, czy gwiazdy ;) Powiem wam, że aby mieć tak białe zęby to trzeba iść na wybielanie, albo nauczyć się obsługiwać photoshopa !
Pamiętajcie, że każdy ma inny odcień kości, więc każdy ma inny kolor zębów, ale najważniejsze jest dbanie o ich zdrowie !
A oto moje trzy główne porady : 
♥Mycie Zębów 
Jak często ? 
Ogólnie powinno się myć po każdym posiłku. Ja myję około 3 razy dziennie.
Dwa razy rano i przed spaniem ;)
Dlaczego dwa razy rano ? 
Pierwszy raz myję przed śniadaniem (tak możecie uważać to za dziwne), wtedy zmywam wszystkie bakterie z nocy i podczas jedzenia śniadania rano bakterie nie rozkładają jedzenia w zębach i nie tworzy się próchnica
A drugi raz to wiadomo dla czystości zębów i świeżego oddechu :) 
Czy coś jeszcze oprócz pasty do zębów ? 
Tak. Ja używam jeszcze płynu do płukania jamy ustnej Listerin, który pozastawia uczucie świeżości, aż do następnego posiłku i zęby po nim na prawdę stają się bielsze :) 
Jedyna wada tego produktu to jego smak. Strasznie ostry smak, który tak pali, że czasami łzy lecą haha 

♥Guma do żucia 
Guma świetnie się sprawdza, gdy jesteście w szkole, pracy, podróży i kiedy nie możecie wymyć zębów. 
W takim momencie właśnie guma jest obowiązkowa ! 
Ja zawsze po drugim śniadaniu żuję gumę na lekcji, ale w mojej szkole nauczyciele akurat o tą rzecz się nie denerwują ;) 
Pamiętajcie żeby wybierać gumy bez cukru ! 
♥Jabłka
Jabłka, są świetnym sposobem na wybielanie zębów ! 
Jest to chyba najtańszy sposób jaki znam, aby wasze zęby w dość szybkim czasie nabrały koloru białego :) 
Tak więc śmiało ! Biegnijcie po jabłka do warzywniaka ! 
♥Wizyty u dentysty 
Rzecz, która według niektórych jest jedną z najmniej przyjemnych ;) 
Ja akurat do dentysty lubię chodzić haha xD
A wracając do tematu wizyty u dentysty to rzecz obowiązkowa i chociaż co pół roku powinniśmy zajrzeć tam na kontrolę naszych zębów :) 



A JAKIE WY MACIE SPOSOBY NA DBANIE O ZĘBY ? 











11 komentarzy:

  1. Ja zęby myją dwa razy dziennie: rano (w domu nie jem śniadania) i wieczorem.Często żuję też gumy,które mi pomagają :P Nie wiedziałam,że jabłka działają wybielająco o.O Muszę zacząć częściej je jeśc ^^
    A do dentysty też bym musiała kiedyś się wybrać,ale trochę się boję plombowania,bo ono właśnie mnie czeka ;c

    iska-iskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamiast myć zęby po każdym posiłku myłam je przed każdym wyjściem z domu, dużo łatwiej było mi o tym sobie przypomnieć :)

    http://izilleys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, kocham twojego bloga. Wygląd przecudny! Świetna notka, kocham twój sposób pisania ♥
    Skomentujesz moją nową notke? :3 ---- > NOTKAAAAA ♥♥♥ + zaobserwujesz bloga? staram się o współprace z firmą. Nie pożałujesz! :* = zaobserwuje tez :3

    OdpowiedzUsuń
  4. na dbanie zębów to tylko mycie ich systematycznie :)

    ♥ h-ss-s.blogspot.de
    obs=obs?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo podobnie dbam o zęby. Nie wiedziałam że jabłka tak działają...
    Pozdrawiam :*
    tyglysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wspanialy post pomocny, widac ze masz cudowny usmiech!
    poklikasz u mnie? odwdziecze sie :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny post :)



    dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem, zaobserwowalam, liczę na rewanż :)
    http://naataldziii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne!
    Obserwujemy? Niedawno zaczęłam :)
    Pozdrawiam :)
    http://malutka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne sposoby, a twój uśmiech jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)