23 kwi 2014

Co u Natalii ?

A więc Natalia ma przerwę do 5 maja ! Huraa !
Skończyły się święta, ale powiem szczerze że nawet nie za bardzo odczułam te święta. W piątek miałam swoje 14 urodziny, gdzie spędziłam z moimi przyjaciółmi i rodzinką, w sobotę święciłam jajka i ogólnie caały dzień spędziłam na oglądaniu TVD (Pamiętniki Wampirów). W Niedzielę postanowiłam wybrać się na rezurekcję a pozostały czas spędziłam z rodzinką, podobnie było w poniedziałek. 

Plany na ten tydzień ? 
Głównie przygotowania do mojej imprezy urodzinowej, która odbędzie się w ten piątek. 
Jutro jadę na zakupy, w czwartek wieelkie sprzątanie i pieczenie a w piątek moje urodzinki ! 
Najlepsze w tym wszystkim jest spotkanie się ze wszystkimi znajomymi i spędzenie z nimi masyyy czasu ! 
Oprócz tego od rana w piątek będę miała Anastazję (KLIK) <3 No zapowiada się wręcz idealnie ! Ale nie zapeszam :)

Jakie plany na pozostałe wolne ? 
Wolne mam aż do 5 maja, więc jest to jeszcze sporo czasu i chcę go wykorzystać jak najlepiej, czyli odpocząć, spędzić czas z przyjaciółmi, zająć się blogiem itp. 
Nie chcę go spędzić tak jak ferii na ciągłym siedzeniu przed kompem i nierobieniu niczego pożytecznego.


pozdrawiam Krystiana i Kacpra :* 


A CO TAM U WAS ? 
Relacja z imprezy na moim blogu - w sobotę ! 





13 komentarzy:

  1. Życzę udanej imprezy, i oczywiście Wszystkiego Najlepszego :*
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego ;D
    śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego :)
    Jeżeli coś Ci się spodoba to skomentuj lub zaobserwuj :) http://ariee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ci zazdroszczę wolnengo! Ja dziś już egzaminy miałam ;/ Piękne zdjęcia ♥ Wszystkiego naj ;)
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczniutkie masz włosy :)
    ___________________________
    Jeżeli tylko będziesz miała czas i ochotę to zaglądnij do mnie:
    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia ! <33 Post jest perfekcyjnie dopracowany, a rzadko takie widzę i oczywiście czekam na kolejny ! :)

    Mam nadzieję, że się odwdzięczysz komentarzem i być może obserwacją ! ;*
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia ♥
    Może Obserwacja za Obserwacje? Zaobserwuj mój blog i zostaw komentarz a ja odwdzięczę się tym samym :) juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne zdjęcia! ;)

    zajrzysz?
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zauroczyłaś mnie świetny blog od dawna nie czytałam czegoś lepszego i nie byłam na lepszym blogu! Zapraszam cię też do mnie bo ja na pewno będę czesto wpadać do ciebie. Proszę też cie byś mogła kliknąć w link w ostatnim poście do sklepu Sheinside, a ja postaram się twój blog opublikować w następnym poście.
    Pozdrawiam
    mojmozg13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że urodziny będą udane! <3
    Obs za obs? Odpisz u mnie!
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłej imprezy urodzinowej :)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. udanej imprezy kochana, super wygladasz ;)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłej zabawy i 100 lat ;)
    izz-izzy.blogspot.com
    Jeśli spodoba ci się mój blog,zaobserwuj i daj znać-a ja na 100% się odwdzięcze.
    Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)