16 mar 2014

Idole !

Ja jestem osobą, która należy do dziewięciu fandomów. Tak dziewięciu.
Wiele osób może powiedzieć ,,coo to jest nie możliwe, lepiej być w jednym''. Ale ja powiem szczerze, że nie wyobrażam sobie życia bez któregoś z moich idoli ! Dobra .. Zaczynamy !


♥SMILER 
Przygoda z tym fandomem zaczęła się już w 2009 roku, kiedy byłam dzieckiem. Wtedy jeszcze nie było fandomu, ale po prostu zwykły fan. Pokochałam Miley, za Hannę Montanę i tak już zostało !
Dlaczego Miley jest moją idolką ? 
Jest moją idolką, bo pokazuje,że trzeba być w 100% sobą i nie zważać na to co sobie pomyślą inni.

♥SELENATOR 
Do tego fandomu dołączyłam w 2010 roku, ale wtedy to również nie był fandom, a po prostu fani. Jak się pewnie domyślacie, pokochałam Selene, jako Alex  z Czarodziei :) 
Dlaczego Selena jest moją idolką ?
Jest moją idolką od stylu głównie, bo kocham ją za to :) Ale również kocham jej aktorstwo, siłę, odwagę, głos. Po prostu kocham Selene i zawsze będę ją wspierać !

♥LOVATIC 
Lovatic jestem również od 2010 roku. I jak pewnie się domyślacie, pokochałam Demi jako Mitchie z Camp Rock'a :)
Dlaczego Demi jest moją idolką ? 
Demi pomaga mi z .. życiem. Jest moim życiowym przewodnikiem. Kocham ją za to że jest silna, że dała sobie radę ze wszystkim. I za to że jest prawdziwa. ,, Wiem że brzmię jak gówno, ale nie będę śpiewać z pleybacku'' - Czy to nie jest prawdziwe ? :) 


I po 3 letniej przerwie ... 

♥BELIEBER 
Jestem Belieber od 2013r. i o Justinie usłyszałam dzięki Selenie. Lubiłam go jak był z Seleną, jak zerwali to nie za bardzo, a później - co przyszło jak lawina i nie umiem tego opisać - Nagle stałam się belieber. Zaczęłam darzyć Justina tak specyficznym uczuciem, którego nie da się opisać.
Dlaczego Justin jest moim idolem ?
Nauczył mnie mówić Never Say Never - może proste sformułowanie, ale w 100% prawdziwe.
Kiedy mam jakieś marzenie i nagle zaczynam mówić że coś nie wyjdzie, przypominam sobie właśnie słowa Never Say Never :)
Oprócz tego nauczył mnie również wierzyć. Wierzyć w Boga ( nie to że wcześniej nie wierzyłam, po prostu dzięki niemu wierzę silniej), wierzyć w marzenia, po prostu wierzyć.
Oraz : ,,Kiedy już osiągniesz w życiu pewien punk, zawsze znajdą się ludzie, którzy będą chcieli cię zniszczyć, ale wtedy tylko grawitacja będzie cię w stanie ściągnąć z powrotem''

♥KWIATONATOR 
Do tego fandomu też dołączyłam w 2013r. Kwiata poznałam dzięki Saszan ;) Jak tylko znalazłam youtuba Dawida to od razu obejrzałam, wszystkie filmiki i pokochałam tego chłopaka - jest na prawdę świetny ! 
Dlaczego Dawid jest moim idolem ?
Dzięki Dawidowi nabrałam dystansu do siebie i nauczyłam się walczyć z hejtami i hejterami. Wcześniej (przed poznaniem Dawida) nie ukrywam, że przejmowałam się hejtami - teraz ? Mam to gdzieś. Niech sobie hejtują !


SASZANATOR
Saszan poznałam dzięki przez aska i początkowo to znałam ją jako askowego fejma, ale zmieniło się to. 
Saszan jest dla mnie ważną osobą w życiu. Teraz na prawdę nie wierzę, jak mogłam ją postrzegać, jako askowego fejma ! 
Dlaczego Saszan jest moją idolką ? 
,,Do your Thing'' - Jak tylko to zobaczyłam to wiedziałam, że ona będzie moją idolką. 
To dzięki niej założyłam bloga i piszę do was teraz, to dzięki niej nagram covera na yt, to dzięki niej powoli oduczam się bycia szarą myszką, to dzięki niej wierzę w swoje marzenia, ale również wiem, że ona nie pozwoli mi na gwiazdowanie, czy sodówkę. Mimo iż nie znam Saszan osobiście to czuję jakby była bardzo bliską mi osobą ! <3

♥DIRECTIONER 
Powiem szczerze że nigdy nie lubiłam boysbandów, ale później poznałam One Direction :) Każdy z chłopców jest inny, więc  każdy wyjątkowy. Zaczęło się od tego że zobaczyłam teledysk do WMYB i uwielbiałam Harrego, ale pewnego dnia bardzo nudziło mi się w nocy i zaczęłam czytać fakty o chłopakach i tak stałam się Directioner !
Dlaczego chłopaki są moimi idolami ? 
Niall - Never Give Up ! Oraz dzięki Niall'owi nigdy nie przejdę na dietę ! 
Liam - Pokazał mi żeby nigdy się nie załamywać i iść twardo przed siebie !
Zayn - Pokazał żeby nigdy nie przejmować się innymi i nauczył mnie wrażliwości !
Louis - Pokazał że nie warto słuchać ludzi, którzy nie mają nic wartościowego do powiedzenia!
Harry - Nauczył nauczył, żeby nigdy nie patrzeć wstecz, oraz nauczył mnie być sobą, mieć do siebie dystans ;)
A całe One Direction nauczyło że wszystkie dziewczyny są księżniczkami ! <3


♥RIHANNANAVY
Do fandomu Rihanny dołączyłam dzięki jej wywiadowi u Oprah ! Wcześniej kochałam za muzykę - teraz kocham za wszystko ! 
Dlaczego Rihanna jest moją idolką ? 
Nauczyła mnie być silną i zawsze iść przed siebie ! :)

A DO JAKICH FANDOMÓW NALEŻYCIE WY ? 
Opiszcie dlaczego, chętnie poczytam, a najlepsze historie zamieszczę w następnym poście ! 

24 komentarze:

  1. Fajny post :)

    http://ula-ulaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja należę do Rihanna Navy :)
    http://sylllandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja byłam directioner, teraz mi trochę przeszło alei tak kocham chłopców ;)

    aprilen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rihanna i Cher Lloyd <333
    Bardzo fajne zdjęcia ;)
    http://andzia-o-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Saszanator <3
    Zapraszam: http://me-and-the-little-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny i pomysłowy post:)
    zapraszam do mnie, może cie coś zainteresuje

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś dodałam do swojego bloga gadżet "TOP KOMENTATORS". Jesteś na 1 miejscu najczęściej komentujących mój blog osób w przeciągu 2 miesięcy. Bardzo dziękuję! Mam nadzieję, że utrzymasz pozycję lidera, czego bym sobie życzyła. Jeszcze raz dzięki.

    Zapraszam do obserwacji :-)
    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz świetnego bloga ! Zawsze czekam na każdą notkę i każdą komentuje ! Życzę Ci dalszych sukcesów związanych z blogiem :)

      Usuń
  8. Bardzo fajny blog i miło się go czyta i z chęcią będę tu wpadała. Nie będę prosiła o wspólną obserwację, bo to dla mnie jest niedorzeczne. Ale było by mi bardzo miło gdybyś wpadła do mnie i napisała szczery komentarz, przedstawiający prawdziwe odczucia z moim blogiem :) Miłego dnia :))

    http://kalkosiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post ! :) Miło tutaj,będę wpadać częściej ! :))
    Pozdrawiam Serdecznie !

    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja obecnie nie mam takiego ogólnego idola, ale lubię dużo wykonaców :)
    Może wspólna obserwacja ?
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim idolem jest tylko i wyłącznie tata :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm zespoły jakich słucham chyba nie mają fandomów ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam swojego idola :)


    DODASZ KOMENTARZ? Będzie mi bardzo miło. ;)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim idolem też jest Demi<333

    ✿its-l0vely.blogspot.com | zapraszam✿

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo dóżo fandomów ja na pawde nie byłabym w stanie kocghac tak bardzo az 9 gwiazd aby nalzec do tych wszystkich fandomów jednocześnie ja należe do fandomu Moonwalkers czyli moim idolem jest Michael Jackson
    ZAPRASZAM
    cukki-cukkii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnych masz idolów, ja należę do V-lovers ;)

    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog, posty miło się czyta..wszystko wspaniałe *.*

    Wpadnij! Jeżeli się spodoba zaobserwuj i zostaw komentarz z linkiem do bloga, a ja się jak najszybciej zrewanżuję :3

    http://mrs-margaretblog.blogspot.com/
    klikniesz w baner sheinside?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie należę do żadnego fandomu :)

    Mam chwilę wolnego i mogę pobawić się w obs za obs, czego nie robię na co dzień, więc jeśli masz ochotę daj znać u mnie na blogu. Jeśli nie, zrozumiem :)

    ZAPRASZAM DO MNIE:) click

    OdpowiedzUsuń
  19. wow,dziewięć fandomów to sporo haha
    ja należę do dwóch :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem Selenator,chociaż ogólnie wszystkie słucham piosenki,To nie jest tak,że słucham tylko jednej piosenkarki czy coś,nie jestem fanką muzyki,ale jeśli juz czegoś słucham to jest to zróżnicowane do różnych typów,ale najbardziej lubię Selenę <3

    iska-iskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)