21 mar 2014

Czytaj ze Mną !

Czyli.. zaglądamy do mojej biblioteczki !


Tak ! To cała moja biblioteczka - Niezbyt duża, wiem, wiem, ale powoli się zapełnia ! :)

1. Paranormale
Filmów paranormalnych nie znoszę ! Ale książki paranormalne wręcz ubóstwiam ! :D
,,Cień Księżyca'' i ,,Blask Księżyca'' to książki z serii o wilkołakach. Jakoś nigdy za nimi nie przepadałam, ale że nie miałam co czytać to się za nie chyciłam i powiem wam że nie żałuję ! Treść jest na prawdę przyjemna, romantyczna, wilkołacza i momentami nie przewidywalna ! 
Więc.. jeżeli potrzebujecie książek, aby zachęcić się do wilkołaków to ta się nada w 100% :)

Taak ! Ja jestem po uszy zakochana w sadze Zmierzch ! 
Do mojej pięknej kolekcji brakuje tylko Zaćmienia :( 
Tej serii chyba nie trzeba nikomu przedstawiać, ani opisywać ! Powiem wam że książki są dużo lepsze niż filmy, każdy opis akcji, to wszystko.. 
Książka ma w sobie to co kocham w paranormalach, czyli .. WAMPIRY ! 


I kolejne wampirze paranormale ! Tych niestety nie miałam jeszcze okazji przeczytać, ale mam nadzieję, że już niedługo nadarzy się taka okazja ! :) 

I dwa paranormale - Bardzo dziwne paranormale, które mają wszystkie gatunki od wilkołaków zaczynając na Diamphirah kończąc ! 

2. Lekkie/ Uniwersalne 

To są książki z lekką fabułą i lekko się je czyta. 
- Ania z Zielonego Wzgórza 
Książka, którą nie muszę opisywać, bo raczej każdy ją zna. Ja kocham serię z Anią i przeczytałam prawie wszystkie książki ! 
- Gra o Juliana 
tak, tak to jest ta książka o facebooku, którą pewnie znacie. 
Powiem wam, że ta książka idealnie nadaje się na plażę ! Jest fajna lekka i pełna takiej hmm miłości, przyjaźni, fałszywości. No ogółem książka jest bardzo przyjemna, a rozdziały są tak fajne, że możecie robić - 1 rodział - Plecy - 2 Rodział - Brzuszek itp. 
No książka do opalania idealna ! Cała książka i opalenizna jest idealna ! Sposób sprawdzony !
- Warto Marzyć 
Lekka książka i całkiem przyjemna. Nie takie jakieś romansidło, tylko taka fajna nastoletnia miłość. 

3. BIOGRAFIE ! 
Czyli, książki o moich idolach i nie tylko ! 

Pierwsza książka to książka Demi Lovato - Jest to coś w rodzaju biografii, ale nie do końca.  Coś takiego jak pamiętnik. Na każdy dzień Demi opisuje jakąś swoją życiową sytuację, cytat i wyznacza nam cel. Dzięki tej książce na prawdę poczujecie się lepiej i silniej i bardzo wam ją polecam. Jeżeli borykacie się z jakimikolwiek problemami to książka Demi może wam na prawdę bardzo pomóc. 

Zeznania Niekrytego Krytyka - Czyli Niekryty opisuje swoje życiowe historie. Ubawicie się do łez :D


Biografia Miley - Czyli o tym jak doszła do swojej sławy ! Coś niesamowitego ! :)

I oczywiście Biografie mojego idola największego ! 
Są one na prawdę świetne i po przeczytaniu napawacie się na prawdę świetną energią ! 
Książki inspirują ogromnie ! <3

4. HARRY POTTER !
Ja jestem zakochana w Harrym ! Niestety książek w domu nie posiadam :( Ale kiedyś się uda zebrać ! 



CZYTALIŚCIE KTÓREŚ Z TYCH KSIĄŻEK ? 
JAKIE KSIĄŻKI WY MACIE W SWOJEJ BIBLIOTECZCE ?
JAKIE KSIĄŻKI CHCIELIBYŚCIE MI POLECIĆ ? 

15 komentarzy:

  1. Ja jestem wielką fanką Pretty Little Liars i to właśnie te książki zajmują największą część mojej biblioteki :)

    Zapraszam: by-lolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze przeczytać tą książkę Demi !;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również mam biografie Justina i uwielbiam Harrego Pottera! <3 A polecam książkę "Intruz" i serię Millenium bo są to świetne książki ;D
    http://diobromoetan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Biografie JB przeczytałam jednym tchem, jak tylko ją dostałam w prezencie pod choinkę.

    Pozdrawiam 
    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja słyszałam że ta książka Demi jest bardzo fajna :) a reszty to nie czytałam. Myślę nad zakupem książki Demi
    U nas nowy post - wpadniesz i skomentujesz ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z książek które przedstawiłaś posiadam " Zeznania niekrytego krytyka " i wszystkie części "Pamiętniki wampirów " :)
    izz-izzy.blogspot.com
    Jeśli Ci się spodoba,zaobserwuj i skomentuj a na 100% się odwdzięczę :)
    Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamierzam kupić serię Pamietników Wampirów. Serial uwielbiam, wiec czas na książkę. :D

    Zapraszam na mojego bloga. Jeśli Ci się spodoba zapraszam do skomentowania i obserwacji. :)
    lilianka-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  8. Książki o Justinie *.* <3

    ZAPRASZAM OBSERWOWANIA I KOMENTOWANIA :* :

    http://ula-ulaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czytałam o Demi Lovato :)
    Zapraszam na mojego bloga, jeśli się spodoba to obserwuj :)
    http://myworldpati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojeju niesamowita domowa biblioteczka :) Świetnie piszesz :) Masz baaaardzo ładny blog, podoba mi się tu! :-))

    Zapraszam do siebie, jeżeli ci się spodoba miło będzie jeżeli zaobserwujesz <3!
    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. prowadzisz bardzo fajnego bloga ;)) a ten post jest świetny ;3

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. prowadzisz bardzo fajnego bloga ;)) a ten post jest świetny ;3

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. prowadzisz bardzo fajnego bloga ;)) a ten post jest świetny ;3

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjny post ^^


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)