13 mar 2014

Best Friends Tag !


Jak Się poznałyście ? 
Poznałyśmy się dzięki psu Anastazji haha :) 
Było to tak, że ona dała mojej babci psa i początkowo, chciała się widywać z moją kuzynką, żeby być bliżej Togiego, ale później poznała mnie i tak to się jakoś potoczyło :)

Jak wyglądało wasze pierwsze spotkanie ? 
Ana przyszła do mojej babci i ja tam byłam i usiadłyśmy sobie w pokoju i godzinami rozmawiałyśmy o wszystkim. Odkryłyśmy że mamy wspólne zainteresowania, Hobby. 

Czy kiedykolwiek się pokłóciłyście ? 
Niestety była taka poważna kłótnia w 2012 roku. I ogólnie ciężko wtedy było i smutno bardzo :/ 
Trwało to jakieś 4 miesiące zanim się pogodziłyśmy, więc to dość dużo czasu, ale teraz jest już dobrze <3 

Co w sobie lubicie a czego nie ? 
Ja : Nie lubię w Anie tego, że nie daje mi spać haha Zawsze mówi : Nie idź jeszcze, no obiecałaś że nie pójdziesz tak wcześnie. 
Anastazja : Ja też tego w tobie nie lubię, że tak wcześnie chodzisz spać haha Zawsze mówisz że idziemy dzisiaj późno spać a i tak idziesz wcześnie haha
Ja : Lubię w niej wszystko. Jest kochana. Lubię to że można jej zaufać i wszystko powiedzieć, zawsze mi doradzi, wysłucha.
Anastazja : Ja też lubię w tobie to że mogę Ci się ze wszystkiego zwierzyć, wszystko powiedzieć, porozmawiać na każdy temat. 

Czy znałyście się w dzieciństwie ? 
Ponoć tak, aczkolwiek tego nie pamiętamy. 
Ponoć grałyśmy w modelki u mojej babci haha.

Czy macie wspólne piosenki ? 
Tak. Taką piosenką jest piosenka Just The Way You Are  Bruno Marsa 


Kojarzy się ona nam z wakacjami :)
Oprócz tego wspólnymi piosenkami ulubionymi, są wszystkie piosenki Justina, bo obydwie jesteśmy Belieber'kami i wszystkie piosenki Demi ! 

Jakie jest wasze ulubione wspólne wspomnienie ? 
Naszymi wspólnymi ulubionymi wspomnieniami, są wakacje i ferie, wtedy spędzałyśmy ze sobą 24/7. Nie widziałyśmy się tylko podczas pobytu w łazience haha xD

Opiszcie siebie jednym słowem :
Ja : NAJLEPSZA ! 
Anastazja : CUDOWNA ! 

Wymarzona praca twojej przyjaciółki ? 
Obydwie myślimy nad psychologią, ja trochę jeszcze na dietetyką.

BlackBerry czy iPhone ? 
iPhone ! 

Wymarzone miejsce ?
LOS ANGELES !

Macie Wspólne Hobby ?
Tak. Śmianie się i wpadanie na ludzi w galerii ! 

I To tyle ! 
Mamy do siebie niecałą godzinkę drogi, ale nie widujemy się za często, ale jeżeli już się widzimy to jest najlepiej ever ! <3
Kocham Cię bardzo mocno <3
#Natazja

Jeżeli chcecie to możecie wpaść na bloga Anastazji : http://anaa-blog2.blogspot.com/

JAK WAM SIĘ PODOBAŁ TAG ? 
JEŻELI CHCECIE TO ZADAJCIE NAM PYTANIA POD SPODEM A NIEBAWEM POJAWI SIĘ FILMIK Z TYMI WŁAŚNIE PYTANIAMI ! 

9 komentarzy:

  1. Spoko post :) Zapraszam do Siebie:
    http://sylllandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia <3

    DODASZ KOMENTARZ? Będzie mi bardzo miło. ;)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog i ciekawie piszesz :)
    Może obserwujemy ?
    Jeśli takk to napisz u mnie ♥
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. prowadzisz bardzo fajnego bloga ;)) post jest świetny ;3 ładne zdjęcia ;))

    Zapraszam: http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy tag. :)
    http://claud-cloud.blogspot.com/2014/03/autumn-in-poland.html

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna notka <3
    http://unbelievable-gladys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super TAG, ładna <3! Zapraszam do mnie. :)
    http://natalia-stylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog całkiem nieźle piszesz i opowiadasz. Śliczna ;* i zapraszam do pisania u mnie, niedawno zaczęłam i chyba potrzebuję motywacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post.
    Podoba mi się twój styl pisania.
    Mój blog.Nowy konkurs

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)