5 lut 2014

Ulubieńcy Lutego !


♥Filmy
Ulubionym filmem w tym miesiącu był film Believe, czyli film, który opowiada o życiu Justina Biebera :) 
Jest to na prawdę wzruszający i piękny film i polecam wam go z caaałego serca ! :)


♥Książka
Ulubioną Książką w tym miesiącu była książka Paranormalność - Kiersten White. 
Jest to książka, która opowiada o dziewczynie. Widzi ona przez iluzję i pracuję w ośrodku, gdzie łapani są paranormalni. Cała przygoda zaczyna się gdy aresztuje wodnego chłopaka, w którym.. Tu już musicie się sami dowiedzieć.. 
Jest to mega romantyczna ( Ale nie nudna i przepełniona jakąś niewiarygodną słodkością), zaskakująca, wzruszająca i zabawna :) 
O tej książce dowiedziałam się dopiero jak ją zobaczyłam, podczas jakiegoś kiermaszu książek i po przeczytaniu krótkiego streszczenia stwierdziłam że ją kupię i powiem wam że był to świetny wybór ! 
Jeżeli jej jeszcze nie czytaliście to koniecznie musicie przeczytać ! 

♥Album
W tym miesiącu zakochałam się w dwóch albumach :) 
Pierwszy to album Dawida Podsiadło - Comfort and Happines.
Album ten zawiera, większość piosenek angielskich i to właśnie z tego powodu odpychało mnie, aby przesłuchać ten album, ale pewnego dnia usłyszałam jakąś piosenkę po angielsku, która bardzo mi się spodobała i tak właśnie zakochałam się w tym albumie :) Więc.. jeżeli chcecie posłuchać coś odprężającego to koniecznie musicie posłuchać tego albumu ! 
A tu moje ulubione piosenki : 

                                          
♥Happy

                                          
♥Nieznajomy

                                          
♥Elephant

Kolejny album to album Little Mix - Salute.
Powiem wam, że na prawdę kocham głosy tej czwórki dziewczyn !  Na albumie są piosenki, które dają niezłego powera, ale również znajdziecie spokojne piosenki :) Album ten sprawia, że mam ciarki na całym ciele, gdyż dziewczyny na prawdę odwaliły kawał roboty i album jest PERFEKCYJNY ! 
Ciężko mi się było zdecydować na ulubione, więc wylosowałam trzy piosenki z tego albumu ;)

                                             
♥About the Boy
♥Boy
♥These Four Walls 

♥Filmik na Youtube 
 I tu filmik, który na pewno widzieliście, a więc filmik Szczurka 
I jest to filmik przy którym wylałam morzeee łez :) Jeśli jeszcze nie widzieliście to koniecznie zobaczcie, a uwierzycie, że przyjaźnie przez internet na prawdę istnieją ! :)
I w przypadku Szczurka proszę was bardzo o pomoc ! Szczurek bierze udział w blogu roku 2013.. Mam do was ogromną prośbę, abyście wysłali na nią sms ( Wszystkie potrzebne informacje znajdziecie tutaj).
Za każdego sms'a w imieniu Szczurka z całego serca wam dziękuję <3

I jeszcze jeden filmik ... Filmik ... SASZAN ! 

Ten filmik oglądam zawsze, kiedy pojawia się taki cień przejmowania się hejtami, kiedy jakiś hejt mnie zasmuci.. Saszan tym filmikiem zawsze poprawia mi humor <3 



A JACY BYLI WASI ULUBIEŃCY MIESIĄCA ? 



14 komentarzy:

  1. Nie czytałam ksiazki ,ale chyba wypożyczę z biblioteki,mam nadzieję,że będzie :)
    A na film o Justinie też sie wybierałam,ale nie wiem czy jeszcze graja :/
    Ja nigdy nie umeim wybrać kilka ulubionych rzeczy,po prostu za dużo by ich było :P

    iska-iskaa.blogspot.com ----- jeśli ci się spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    oraz fanpage na facebook'u:
    www.facebook.com/KingaWuPhotography

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubieniec, nie wiem szczerze mówiąc. ;_; Wiem! Kubek niebieski z sową :D
    zatrzymujac-czas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. może przeczytam tę książkę! :) pokochałam ten filmik szczurka, a saszan daję wielkiego kopa i podnosi na duchu tym filmikiem :)

    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny blog :) Post czyta się świetnie ;)
    Zapraszam do mnie ! izz-izzy.blogspot.com
    Zaobserwuj,skomentuj=napewno się odwdzięcze

    OdpowiedzUsuń
  6. o Paranormalnosc moze byc dobra, muszę obejrzeć
    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie mam ulubieńców lutego. Ale na pewno będą pod koniec tego miesiąca.
    Obserwuje, liczę na to samo.
    http://wikuuuus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudowny blog ! zaczynam go lubieć, będę tu często wpadała :)
    Zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie walentynkowym, (atrakcyjne nagrody :D )
    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post, chyba też kiedyś taki dodam :)

    Zajrzysz? :)
    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię posty "ulubieńcy miesiąca" :) Też słucham Little Mix i byłam zachwycona "Believe" <3

    Zapraszam do mnie: Karola-Oliv.blogspot.com
    +obserwuję i liczę na rewanż <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym Ci powiedzieć, że bardzo podoba mi się twój blog. Jest tu tak miło i przytulnie. A do tego ten śliczny wygląd bloga. <3 Naprawde masz talent do prowadzenia bloga. Oby tak dalej!:* Może masz ochote na obserwacje, oczywiście jeżeli Ci się spodoba mój blog. Napisz w komentarzu :*

    ♥♥♥♥♥♥♥ WWW.MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM ♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz świetnych ulubieńców!<3
    te dwa ostanie filmiki też lubię :)

    http://l0vetight.blogspot.com/ | zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, bardzo fajny post :)

    Zapraszam do mnie jestem jeszcze tak bardziej nie doświadczona ale mam nadzieję że może zostaniesz na dłużej http://natuusblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)