1 lut 2014

Hello February ! Wszystkiego Najlepszego Harry !

Więc.. mamy już Luty
Już w poniedziałek niestety koniec moich ferii i znów do szkoły :) Ale .. trzeba myśleć pozytywnie ! 
Ferie minęły mi baardzo szybko, ale bardzo fajnie ! Wszystkie rzeczy, które sobie zaplanowałam - Zrobiłam . Mam nadzieję, że wasze ferie też będą, lub były super :) 





WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO HARRY ! 

Dziś są 20 urodziny Harrego Stylesa, więc oczywiście (jak to podczas urodzin moich idoli jest) mam dla was zbiór moich ulubionych zdjęć Harrego !










































Więc.. mimo iż ma już 20 lat dla mnie i tak zawsze będzie szesnastolatkiem ! 

A tu macie jeszcze trzy the best teledyski : 










5 komentarzy:

  1. Super blog <3 zapraszam: http://newyorkbiczes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post!
    Nominowałam cie do ,,Libster Blog Award"
    Wszystkie informacje u mnie na blogu :*
    comemorite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh Nie lubię 1d
    ____________________________
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/
    Najbardziej boli świadomość, że już nigdy nie będzie tak jak dawniej...
    Zrewanżujesz się u mnie komentarzem?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenki są super!Zdjęcia Herrego też fajne xD
    Zapraszam do mnie ,jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj <---KLIK
    Będzie mi bardzo miło! <33

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)